tørrfisk Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Selvom jeg har 4 forskjellige telenorabonnement klarer de ikke å finne kontoen min, ga dem brukernavn, tlf nr det sto registrert på osv. Men de husker å sende meg regning Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 3. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2009 Ble ringt opp nå. De kunne med stor glede meddele at mitt abonnement var lokalisert etter at de prøvde å søke på telefonnummeret jeg ga dem Trengte bare litt ekspertkompetanse og en times intens brainstorming. Lenke til kommentar
Special P Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Haha. Høres ut som telenor ja. En gang snakket jeg så mye med 05000 at regningen kom på over 1500 spenn. Ble dekket av telenor etter masse kranglig. Lenke til kommentar
Sigurdl Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Synest kundeservicer som Telenor burde vert gratis som ein del av abonemanget, eller??? Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 8. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2009 De gjorde det samme i dag..... Aldri mer telenor. Lenke til kommentar
Schnugaf Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 You may be surprised, jobber i butikk og det går aldri en dag uten at jeg er nødt til å ringe til et telefon selskap. Vi har Netcom, Tele2 og Telenor, under alle omstendigheter har Telenor vært kjappest og mest behjelpsom. Det tar en 5 minutter å ringe til Telenor, mens det tar vanligvis 10-15 minutter på tele2 og netcom. Satt opp i mot en halvtime på Netcom. I tilleg til dette er Netcom og Tele2 lite hjelpsomme og gir veldig ofte rotete løysninger på spørsmål. I tilleg til det har de aldri et godt humør når de svarer og de virker sure. Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 (endret) Vel, om det er mobilnummer er det ikke så rart. 05000 tar seg av alt som har med fastnett og internett å gjøre. 09000 derimot har med mobil og mobilt bredbånd å gjøre, og der vil de finne det på null komma niks. Om en kunde som har fastnett (hustelefon) og ringer inn og ikke vet sitt nummer, kan 09000 ikke hjelpe, men vil da sette over til 05000. Om den kundekonsulenten ikke satt deg over til 09000, så var det dårlig service fra han sin side, og ikke dårlige rutiner fra Telenors side. Dette finnes det klare rettningslinjer om internt. Grunnen til dette er at disse to områdene er helt adskilt i Telenor i dag. Målet er nok at 05000 og 09000 skal slås sammen, men det er en stor prosess fordi Telenor omfatter såpass mye som de gjør i dag, og dermed kan det ta en del tid, spesielt ift opplæring av de som sitter på 05000 og 09000. Vil bare si det at vanvittig mange kunder ringer inn og lurer på deres mobilnummer, sier navnet de er registrert på, men så viser det seg at de egentlig er registrert på et annet navn i folkeregisteret. Søkene som gjøres, gjøres ift folkeregisteret, og hvis det bare er én bokstav feil, kan det hende man får problemer med å finne personen. Kanskje lurt å tenke på før man sier "Lars Olsen", for har man f. eks mellomnavn SKAL dette nevnes, uten unntak. Endret 12. desember 2009 av yvonne2 Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 12. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2009 Det hadde ingenting med mobilabonnementet mitt å gjøre, det var bare en av opplysningene jeg ga dem for jeg vet at de har søkt på det før for å finne mitt ADSL-abonnement. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå