Howard Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Nytt tastatur og mus fra Logitech Logitech er kjent for sine produkter for inn-data. Nå lanserer selskapet en ny pakke, "Cordless Desktop MX", som består av trådløs mus og tastatur. Les saken her. Lenke til kommentar
arve19 Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Var og henta ett i stad. Hadde et Memorex som slutta å virke. Ser ut til å være bra dette. Kjekk mus. Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Er ikke dette bare to gamle produkt slått sammen i en pakke mao ikke noe nytt? Lenke til kommentar
arve19 Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Er ikke dette bare to gamle produkt slått sammen i en pakke mao ikke noe nytt? Mulg det, men det er utrolig kjapp responstid i forhold til spill. Har hatt problemer med at overføringa mellom mus/tastatur og pc ikke har vært rask nok. Dessuten, fikk heldigvis bytta på garantien og dette er ikke dårliger enn det jeg hadde! Liker dessuten muligheten for oppladbart.................. Lenke til kommentar
sheriff Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 To gode produkter som er slått sammen til en lavere pris. Kan ikke klage på sånt. Lenke til kommentar
It's me Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Kjøpte for 995kr på PSdata. Annbefales på det sterkeste. Det er en virkelig god pakke. Koster litt, men er verdt pengene. Ingenting å utsette på utstyret, utenom at batteritiden kunne vært bedre, men siden man kan lade musen med doc-inn stasjon på kun 1 time så trekker ikke batteritiden mye ned. Diggi mus og tastatur Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Bestilte dette sammen med skjermen jeg bestilte i dag. Ergonomisk: Nei Hva? Er ikke pakken ergonomisk? Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Har dette sette, bare "slått sammen" for noen mnd siden. Byttet musen som fulgte med Cordless Desktop serien med MX700. Det negative med det er at jeg sitter med to mottakere. I dette setter er det vel forhåpentligvis en mottaker som tastatur og mus deler. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. mai 2003 Del Skrevet 28. mai 2003 Ergonomisk: Nei Hva? Er ikke pakken ergonomisk? Det betyr om det er et "delt" tastatur hvis jeg ikke tar helt feil. Lenke til kommentar
8===D Skrevet 28. mai 2003 Del Skrevet 28. mai 2003 Du tar nok feil. Ergonomisk sier noe om hvor tilpasset produktet er til deg. I dette tilfellet kan det være hvor godt musa sitter i hånden din, eller om du får vondt i håndleddene av å bruke tastaturet, osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå