Gjest Guest_LilleMeg_* Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Jeg er forelksa i en gutt. Han har et band hvor han er frontfigur. Han er ultrakul. Har hørt at rockestjerner (hann er jo ikke det enda ) er mye mer kresene på damer enn andre. Hva tror dere? Jeg er halt vill etter ham, men vegrer meg på grunn av at han er så super kul og har stor status. Lenke til kommentar
Honey Badger Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Folk er forskjellige. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Mer kresen ? Trodde rock gikk ut på sex, drugs og rock and roll jeg xD Lenke til kommentar
Gjest Guest_Yeah_* Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Ja og nei... Han er populær, og er med i et band. Da sier det seg selv at han vil få mye mere oppmerksomhet blant jenter, og han vil ha flere og velge i. Men som sagt folk er forskjellige, kanskje han ikke er ute etter fjortisbimboer eller de aller peneste modelltypene, kanskje han liker jenter som deg Lenke til kommentar
Transponder79 Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Kresne og kresne... Jeg kjenner et par stykker som spiller i litt kjente band og de harver over hva det skal være - gjerne minst ei berte pr. sted de spiller. Så da blir det jo litt moro på en 3-ukers turne Lenke til kommentar
Honey Badger Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 (endret) Enten du er filmstjerne eller rørlegger, vil det en ser etter i man partner være nokså individuelt, enten det er snakk om et langvarig forhold eller bare et one-night-stand. Det eneste som må være der er seksuell spenning. Noen setter høye krav, og andre høvler over hva som helst, men alle sammen vil hoppe til sengs bare følelsene er sterke nok. En bekjent av meg, flott fyr, smart, engasjert, gigantisk sosialt nettverk. Han er sammen med ei jente som veldig mange vil kategorisere som direkte stygg. Jeg har møtt henne, og jeg likte verken utseendet eller personligheten hennes. Men så lenge begge er happy, gir jeg blanke faen. Moralen er altså: folk er forskjellige. Endret 3. desember 2009 av Eivolele Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Han er ikke mer kresen når det gjelder å pule deg etter et show, men det er klart at hvis han svømmer i kuse så vil han ikke ta opp huslån med første og beste berte som lar ham snike hånden under blusen. Lenke til kommentar
mortania Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 De er helt normale folk. Må seriøst slutte å opphøye folk til guder bare fordi de spiller i band. Eneste guden er David Draimen. Basta. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Det at han spiller i et (sikkert) crappy garasjeband har nok ikke så mye å si. Forøvrig klarer jeg ikke ta trådstarter seriøst, da førsteposten stinker troll/fjortiss. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Flytter denne til samliv og relasjoner. Med mindre det faktisk er et spørsmål om rene seksuelle preferanser så hører den bedre hjemme der. Er noen uenige, også trådstarter, får noen sende meg en PM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå