Gå til innhold

Fjerne alt fra Nokia N95


Anbefalte innlegg

Hei!

Har en defekt Nokia N95 også en kar som ønsker å overta den. Jeg vet at det er mye meldinger, kontakter, notater og oppføringer i kalenderen og mail som jeg ikke har lyst at han skal lese. Hvordan kan jeg få slettet alt av data på mobilen slik at han ikke kan se noe jeg ikke vil han skal se? Det som er med telefonen er at skjermen er svart så det går ikke an å se noe på displayet. Derfor er det eneste jeg kan gjøre å slå på telefonen og trykke på tastaturet. Har fjernet minnekortet og har kjørt *#7370#, men vet ikke om det er nok?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei!

Har en defekt Nokia N95 også en kar som ønsker å overta den. Jeg vet at det er mye meldinger, kontakter, notater og oppføringer i kalenderen og mail som jeg ikke har lyst at han skal lese. Hvordan kan jeg få slettet alt av data på mobilen slik at han ikke kan se noe jeg ikke vil han skal se? Det som er med telefonen er at skjermen er svart så det går ikke an å se noe på displayet. Derfor er det eneste jeg kan gjøre å slå på telefonen og trykke på tastaturet. Har fjernet minnekortet og har kjørt *#7370#, men vet ikke om det er nok?

 

Jepp, *#7370# gjør en hard reset, da slettes alt, og telefonen blir "ny"

Lenke til kommentar

Etter du har tastet *#7370# får du spørsmål om du vil gjennopprette telefoninnstillinger. Her må du svare ja, og du får da bedt om å taste inn sikkerhetskoden. Som er 12345 originalt. Tast så denne inn. Telefonen vil da starte på nytt, og hele telefonminnet er slettet. Ett eventuelt minnekort blir ikke berørt av dette.

Lenke til kommentar

Ikke alltid at den koden sletter alt.. bedre med en hard reset.. husker ikke komboen i farta.. men er noe sånt som å holde 3,*, og grønn knapp mens du slår den på..

 

Men har du AV kablen til mobilen? hvis du har denne så kan du koble den til tv ;) da ser du ihvertfall hva du driver med.

Lenke til kommentar
Ikke alltid at den koden sletter alt.. bedre med en hard reset.. husker ikke komboen i farta.. men er noe sånt som å holde 3,*, og grønn knapp mens du slår den på..

 

Men har du AV kablen til mobilen? hvis du har denne så kan du koble den til tv ;) da ser du ihvertfall hva du driver med.

 

Ja, hadde en sånn av kabel. Men fikk ikke noe bilde jeg. :S Sikkert gjort noe feil. Forsøkte med en N82 som virker, fikk det ikke til med den heller. Ble bare striper på tven også en forferdelig lyd.

 

 

Ellers trykket jeg inn den Hard reset koden også trykket jeg på ok, da så jeg lyset på tastene slo seg av også etter noen sekunder kom den vanlige "melodien" som kommer når nokiaen slår seg på. Da går jeg ut i fra at den resettingen gikk ok?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...