DonJuan. Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Hei, Etter reformatering av laptopen og reinnstallering av Win7 64bit finner ikke PCen lenger grafikkortet. Denne PCen har to grafikkort, et integrert intel, og et dedikert, Nvidia GT240m. Det er sistnevnte som ikke blir funnet. Har vært i device manager men finner den ikke der heller, og får dermed feilmelding når jeg prøver å innstallere driver. Er kortet kaputt og maskinen må sendes inn på service, eller er det noe jeg ikke har prøvd enda? Setter stor pris på svar da jeg er avhengig av å få fiksa det her i løpet av dagen! Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 prøv å se om PCWizard finner den da? ligger gratis på download.com Lenke til kommentar
DonJuan. Skrevet 3. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2009 Takk for svar! Finner fremdeles kun det integrerte intel grafikkortet, har du noen andre forslag? Lenke til kommentar
EivindS_ Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Står det ikke noe standard vga eller noe slikt under device manager? Isåfall, prøv å dobbelklikk - velg driver tabben - update driver - browse computer - let me pick from a list... - have disk - browse - finn mappen med driveren din og velg en INF-fil. Da skal skjermkortet ditt komme opp. Velg det og trykk next. Lenke til kommentar
DonJuan. Skrevet 3. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2009 Joda, men det er det integrerte grafikkortet. Har prøvd dette og får da beskjed om at "The best driver software for your device is already innstalled. Windos has determined the driver software for your device is up to date." Dette begynner å ligne mer og mer på en hardwarefeil dessverre Lenke til kommentar
hli Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Prøvd å endre til discrete graphics i bios? Mener det var slik jeg til slutt fikk det til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå