Cath92 Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Hei, jeg skal lage en Airbrush action i Photoshop, men siden det er noen ting som kommer til å være forskjellig på hvert enkelt bilde, så trenger jeg en måte å gjøre sånn at når man starter actionen, så stopper den rett før man skal gjøre tingen som kommer til å bli forskjellig (i dette tilfellet er hudfargen forskjellig) og i boksen skal det stå hva man skal gjøre før man starter actionen igjen. Er det noen som vet hvordan man gjør dette? Takk for svar!! Lenke til kommentar
perottol Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Åpne denne linken og scroll ned til punkt 6: http://blog.epicedits.com/2008/03/07/how-t...toshop-actions/ Lenke til kommentar
Cath92 Skrevet 3. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2009 Åpne denne linken og scroll ned til punkt 6:http://blog.epicedits.com/2008/03/07/how-t...toshop-actions/ Takk takk takk! Lenke til kommentar
Cath92 Skrevet 3. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2009 Hei, jeg tror du missforstå spørsmålet mitt litt. Fordi jeg trenger en måte å gjøre sånn at når man trykker på play i actionen, så skal den stoppe på et visst punkt, og en "advarselboks" dukker opp med noe jeg har skrevet der. Den skal dukke opp rett før man må gjøre noe selv, noe som er individuellt for hvert bilde. F.eks å velge hudfarge, eller klippe ut visse deler av et bilde. Jeg vil gjerne ha opp en boks som stopper animasjonen, forteller meg hva jeg må gjøre selv, og etter det kan jeg trykke på play igjen. Kan hende jeg har misforsått noe, men kunne noen fortelle meg hvordan jeg gjør det på en enkel måte? Dette er linken til tutorialen jeg vil lage en action av. Hadde vært kjempeflott hvis noen gadd å lage en action for meg da xP Airbush Tutorial Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå