kjekkealex Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 (endret) go dag Min 4 år gamle dell XPS pc gikk i stykker for litt siden etter en stund med slit så jeg fånt ut at jeg skulle kjøpe en ny pc. Bruk av pc: Jeg bruker egentlig kun pcen til å spille fotball manager, andre ikke så veldig tunge spill, se på filmer og høre på musikk. ikke så veldig avansert bruk egentlig. så problemet mitt er egentlig bare om dere tror den pcen jeg har kjøpt er god nok til det jeg trenger den til. Kjøpt pc: Toshiba Satelite L500 http://www.elkjop.no/product/data/barbar-p...-satellite-l500 Core2 Duo T6500 2048mb Ram 800MHZ /+ 2048MB / 512mb Vram 500gb HDD (5400RPM) SATA 15.6 HD TRUBRITE TFT SCREEN og et grafikkkort jeg ikke vet så mye om da fant jeg et tilbud på denne toshiba pcen på elkjøp til 3999 kr. jeg synes det var et veldig bra tilbud og slo til ikke så veldig fort uten å tenke meg om ettersom at den kostet 7000 kr før. og den så ut som den hadde en bra processor eller er den dårlig? den pcen jeg vurderer å bytte mot: Acer Aspire 5738zg http://www.elprice.no/skolestart/studier/a...38zg-lxpat0x105 5000kr eller om andre har evt andre tilbud hadde jeg vært veldig takknemlig. har ikke så veldig god til å bestemme meg og jeg er veldig usikker. vil ikke bytte hvis det er en bra pc til den prisen som jeg har fått den for Endret 3. desember 2009 av kjekkealex Lenke til kommentar
kjekkealex Skrevet 3. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2009 saken er at jeg må bestemme meg snart! så hvis noen hadde kunne hjlupet meg så hadde jeg vært veldig takknemlig Lenke til kommentar
obergeru Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Den pcen du har kjøpt er mye raskere enn Acer Aspire 5738zg. Lenke til kommentar
kjekkealex Skrevet 3. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2009 ok.. tusen takk tror jeg kommer til å kjøre den pcen jeg kjøpte på elkjøp da.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå