Gå til innhold

R & Cl: A Crack in Time , bør man spill de to andre først?

raysv

Anbefalte innlegg

Hei,

Et lite spørsmål til noen av dere som har prøvd alle tre, er det verdt det å gå til innkjøp og spille igjenom booty og tools of destruction før man begynner på det siste her? Eller fungerer det siste like bra som standalone spill så like greit å bare hoppe rett på 3'ern ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er usikker på hva jeg skal svare. "Tools of Destruction" er det beste av de tre, "Quest for Booty" det dårligste (selv om det er et ganske bra spill) og så kommer "A Crack in Time" i midten der.

Jeg har tenkt å spille ToD så bestille ACiT og så kanskje orke å starte opp QfB (har jeg hatt siden de la det ut på PSN til 1xx kroner.) om jeg fortsatt liker Ratchet & Clank etter det. Jeg har dog en GOD del spill som skal spilles igjennom før jeg kommer til disse. (sjekk signatur)

Lenke til kommentar

Hvis du vil skjønne storyen skikkelig så bør du spille Tools of Destruction. Quest for booty er ikke så altfor viktig, men det tar jo ikke mer enn 2-3 timer å runde og det er kanskje lurt å kjøpe det hvis du vil vite mer om hva som skjedde etter slutten på ToC.

Jeg spilte igjennom ToC for kanskje et år siden nå, og ble ferdig med Quest for booty for litt over en uke side. Frisket litt opp på hukommelsen, så nå venter jeg til jul, så blir det A Crack in Time :)

Endret av KRISS-
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...