_pace_ Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 (endret) 1: Hva er dine favorittmiddager? 2: Hva slags hobbyer har du? 3: Hva er speccen på pc'en din? 4: Spiller du noe instrument? 5: Hvor mange forumer er du på? 6: Hva er det flaueste du ha gjort? 7: Hva gjør deg glad og kosete? 8: Hva gjør deg i dårlig humør? 9: Nevn noen av dine favorittbøker 10: Nevn noen av din favorittmusikk 11: Nevn noen av dine favorittspill 12: Hvis du kunne velge mellom, og bare en, å lese litt fortere, være dobbelt så morsom, være flink på et instrument, eller være rik. Hva ville du ha valgt? Endret 3. desember 2009 av 7pace7 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 1: Hva er dine favorittmiddager? Fylte pannekaker 2: Hva slags hobbyer har du? Data, spilling, musikk og bøker. 3: Hva er speccen på pc'en din? Vet ikke, crap. Skal kjøpe ny når jeg får ræven i gir. 4: Spiller du noe instrument? Trommer, men inaktivt nå pga trommene er i feil hus. 5: Hvor mange forumer er du på? 5 6: Hva er det flaueste du ha gjort? 7: Hva gjør deg glad og kosete? 8: Hva gjør deg i dårlig humør? 9: Nevn noen av dine favorittbøker A clash of kings, Knife of Dreams og The incident with the dog in night-time 10: Nevn noen av din favorittmusikk Clutch, Neil Young, The Cult, Alestorm og Soufly 11: Nevn noen av dine favorittspill Darkfall Online og Rome Total Realism 12: Hva er det mest smertefulle du har opplevd? Den gangen jeg bommet på fotballen og sparket rett i bakken med alt jeg hadde. Måtte bruke venstrefoten i cirka en måned. 13: Hvis du kunne velge mellom, og bare en, å lese litt fortere, være dobbelt så morsom, være flink på et instrument, eller være rik. Hva ville du ha valgt? Helt klart være rik. Lenke til kommentar
MiaAdele Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 1: Hva er dine favorittmiddager? Kylling, ris og salat<3 2: Hva slags hobbyer har du? Hest, kickboxing, og sykling om jeg får vilja mi 3: Hva er speccen på pc'en din? Something crappy 4: Spiller du noe instrument? nope 5: Hvor mange forumer er du på? hakke telling 6: Hva er det flaueste du ha gjort? Tryna i en kamp tror jeg 7: Hva gjør deg glad og kosete? Kjæresten og hesten min 8: Hva gjør deg i dårlig humør? å tape 9: Nevn noen av dine favorittbøker Catcher in the Rye 10: Nevn noen av din favorittmusikk Seigmen, Green Day 11: Nevn noen av dine favorittspill 12: Hva er det mest smertefulle du har opplevd? 13: Hvis du kunne velge mellom, og bare en, å lese litt fortere, være dobbelt så morsom, være flink på et instrument, eller være rik. Hva ville du ha valgt? rik! Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 1: Hva er dine favorittmiddager? Spagetti med heimelaga saus 2: Hva slags hobbyer har du? datadatadatadatadatadata.. Og litt akebrett. 3: Hva er speccen på pc'en din? Intel i7, Nvidia GTS 230 4: Spiller du noe instrument? Niks 5: Hvor mange forumer er du på? Altfor mange 6: Hva er det flaueste du ha gjort? Sprang baklengs i gymmen og datt. 7: Hva gjør deg glad og kosete? Potetgull og kvalpar 8: Hva gjør deg i dårlig humør? Mat og helse på skulen 9: Nevn noen av dine favorittbøker Harry potter og dødstalismanene (nesten den einaste boka eg har lest ) 10: Nevn noe av din favorittmusikk Journey, Elvis Presley, The beatles, Johnny Cash, og kanskje litt madrugada.. 11: Nevn noen av dine favorittspill Portal, half life 2, fallout 3 12: Hva er det mest smertefulle du har opplevd? Knute på tarmen (ikkje bokstavlig talt, men den var litt bøyd så det hope seg opp med.. ja, du veit... Intens smerte i nokre timar) 13: Hvis du kunne velge mellom, og bare en, å lese litt fortere, være dobbelt så morsom, være flink på et instrument, eller være rik. Hva ville du ha valgt? Eg les fort og er morosam frå før, så det blir nok å vere rik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå