It's me Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 Alle kjedebrev jeg åpner sender jeg videre. Jeg er nok litt overtroisk der, ja, men den nokia dritten gadd jeg ikke å sende. Aldri om jeg vil bruke 10 sekunder av livet mitt på å få en Nokia. Det er ikke noen premie å få en Nokia telefon. Lenke til kommentar
It's me Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 Alle kjedebrev jeg åpner sender jeg videre. Jeg er nok litt overtroisk der, ja, men den nokia dritten gadd jeg ikke å sende. Aldri om jeg vil bruke 10 sekunder av livet mitt på å få en Nokia. Det er ikke noen premie å få en Nokia telefon. btw, Peter, se å slett alle svarene du skrev. Det holder sikkert med et innlegg. Lenke til kommentar
Corn Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 btw, Peter, se å slett alle svarene du skrev. Det holder sikkert med et innlegg. Ja, det holder sikkert med et innlegg Forresten: Til alle dere som sender kjedebrev se på denne Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 hehe fikk mailen av PM-Data jeg selv tenkte jeg ikke engang på at det kunne være real dette her. Hadde aldri svart. Jeg hater nokia. Folk kjøper seg problemer. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 hehe fikk mailen av PM-Data jeg selv tenkte jeg ikke engang på at det kunne være real dette her. Hadde aldri svart. Jeg hater nokia. Folk kjøper seg problemer. Japp.. er kult å hate de store og mektige.. Nokia, MS, og AWP, mens det er kult å digge Siemens (?), Linux og Scout (powah!) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå