FOOrK Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Hei alle sammen! Nokia gir bort gratis mobiltelefoner! Nokia skal teste ut verdien av "munn til munn metoden" i markedsføringen av sine produkter. Som takk for at du reklamerer for Nokia, mottar du en telefon gratis. For å motta en gratis telefon, må du sende denne e-mailen videre til åtte personer (for å motta en gratis Nokia 6210) eller til 20 personer (for å motta en Nokia WAP). Innen 2 uker vil du motta en gratis mobiltelefon. (Nokia kontakter deg via din e-mail adresse). Du må sende en kopi av denne meldingen til [email protected] Latterlig hvor mange som går på denne her og virkelig tror at de får en gratis nokia telefon. Dette er vel min 4. mail jeg får Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 gjesp! 49 andre tråder om akkurat dette.. Lenke til kommentar
dj_j0tul Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Jeg tar det hele med en liten klype salt jeg ass.....det vil ikke væra nok telefoner å dele ut til alle som sender inn alikevel! Men det er jo lov å håpe da Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Men det er jo lov å håpe da Nei, - det er _virkelig_ ikke lov. Untatt hvis man har >50 i iq og fortsatt tror på julenissen... Lenke til kommentar
mungo Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 :o Untatt hvis man har >50 i iq og fortsatt tror på julenissen... Du mener vel <50??? Snakk om å ***** seg ut. Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 :o Untatt hvis man har >50 i iq og fortsatt tror på julenissen... Du mener vel <50??? Snakk om å ***** seg ut. Jepp, - du er kvalifisert ser jeg Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 x< : høyere enn x x> : lavere enn x Lenke til kommentar
tivolieselet Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Informasjon om e-postkampanje Det sirkulerer for tiden en e-post som utgir seg for å være en del av en kampanje fra Nokia og som lover mottakerne gratis Nokia mobiltelefoner. Denne e-posten kommer ikke fra Nokia og har ingen tilknytning til Nokia. Nokia anbefaler deg å ignorere innholdet i e-posten og ikke videresende den. http://www.nokia.no/ Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Faktisk: Jeg spiser lunch i en kantine der flere firma jobber, og jeg hørte faktisk snakk om denne mailen. En av dem inrømte å ha trykkt på xxxxx.all eller noe, altså, sendt mailen til ALLE i hele firmaet. De har kontor i bergen, oslo, stavanger, trondheim... Say no more. Jeg gadd ikke si noe til han heller. Det får være hans problem. De tar det vel opp på neste møte ang bruk av firmaets båndbredde, serverkapasitet og ansikt utad.... DrE Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 :o Untatt hvis man har >50 i iq og fortsatt tror på julenissen... Du mener vel <50??? Snakk om å ***** seg ut. Jepp, - du er kvalifisert ser jeg heh...kjetilkl, du er ikke helt på nett eller? Lenke til kommentar
StudInc Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 ufatteleg kor lettlurte folk er... det er lov å tenke... Lenke til kommentar
mungo Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 det som er det morsomste er at jeg fikk 3-4 advarsler fra onkelen min (inngiftet) som advarte om at det var en spøk eller egentlig spam-mail som kunne inneholde virus. Men han spammet for det. Mer enn han hadde gjort hadde han bare sendt den videre i ett eks. Lenke til kommentar
AndersK_ Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Jupp. Og det verste er at absolutt ALLE nOObs i E-mail tror på det.. Tapere. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Jupp. Og det verste er at absolutt ALLE nOObs i E-mail tror på det.. kan man ha mad skills i email? Lenke til kommentar
ebso86 Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Jupp. Og det verste er at absolutt ALLE nOObs i E-mail tror på det.. kan man ha mad skills i email? Ja du kan faktisk ha mad skills..... hørte om en fyr som fikk 50 mad-email-skill-points, han muterte og ble til en drage......... Lenke til kommentar
DummeGaas Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 x< : høyere enn xx> : lavere enn x [offtopic] Trikset er å late som om det er en krokodillemunn, og at krokodillen alltid spiser det største. [/offtopic] Lenke til kommentar
fondus Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 det finnes faktisk andre kategorier på dette forumet og! Lenke til kommentar
w00pla Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 er ikke alle som har lagt merke til det vet du, fondus......tror forresten at kjetilk (eller hva det nå var) kunne funnet på å sprengt hørselen sin når han skal skru ned volumet på discman'en sin (siden han tror at mer er mindre, og mindre er mer ) Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 :o Untatt hvis man har >50 i iq og fortsatt tror på julenissen... Du mener vel <50??? Snakk om å ***** seg ut. Jepp, - du er kvalifisert ser jeg heh...kjetilkl, du er ikke helt på nett eller? Joda, - jeg har 4MBit jeg? Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Ja, faen og... Jeg fikk pokker meg 4 slike mailer i går. Og alle var selvsagt fra jenter... Ikke det at jeg sier at jenter tror på sånt, elns, bare det at.. Ja, statistikk, statistikk og atter... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå