Lurifaksen Skrevet 26. januar 2002 Del Skrevet 26. januar 2002 Jeg holder på å lage divx av noen VHS filmner jeg har, med mitt ATI All In Wonder TV kort. Noen av filmene er i NTSC format, men video spilleren takler det fint når jeg ser på TV. problemet er at på PC'en blir bildet svort/hvitt. Jeg har gått inn i video options i Multimedia Center og satt "broadcast Standard" til NTSC. Da får jeg filmen til å funke, men det er sort/hvitt. MEN når jeg setter den på PAL-B (som er standarden i Norge), flimrer bildet, men da får jeg farge... (Typisk.. :sad: ) Jeg bruker kompositt kabel. (med S-Video får jeg ikke farge uansett hva jeg velger) Noen som har en forklaring? Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 27. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2002 det er lov å komme med forslag... Lenke til kommentar
mcper Skrevet 27. januar 2002 Del Skrevet 27. januar 2002 Tenkjer problemet er at det er PAL-60 du får inn på PC-en. Derfor blir det flimring. Du må sjekke om det er ei innstilling som gjev deg PAL-50. per Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå