lobster Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 jeg har problemer med min Acer Aspire One og Windows 7. Markøren ser ut til å leve sitt eget liv og har en tendens til å flytte på seg mens jeg skriver. Jeg mener bestemt at jeg ikke er nær muspekeflaten. For meg ser det ut som maskinen ikke klarer å følge med lengre. Noen som har vært borti lignende? Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Det er ofte veldig lett å slå nedi museflaten med en tommel når man skriver. Du kan jo sjekke om den kanskje er overfølsom, kan du flytte markøren ved å holde fingeren litt over touchpaden? Lenke til kommentar
Kattzor Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 jeg har problemer med min Acer Aspire One og Windows 7. Markøren ser ut til å leve sitt eget liv og har en tendens til å flytte på seg mens jeg skriver. Jeg mener bestemt at jeg ikke er nær muspekeflaten. For meg ser det ut som maskinen ikke klarer å følge med lengre. Noen som har vært borti lignende? Det du beskriver høres ut som et driverproblem. Har sett problemet på noen maskiner på jobben, og det er i det aller fleste tilfellene driverproblemer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå