Muffinman Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 (endret) Har kjørt uTorrent i forskjellige versjoner i mange år og det har fungert. Nå starter plutselig ikke nedlastingene lenger. Portforwarding er korrekt oppsatt, har prøvd med andre klienter enn utorrent (og forskjellige versjoner av sistnevnte), har avinstallert alle klienter og satt opp på nytt, samt prøvd med forskjellige porter. Dette skjer både med åpne og lukkede trackere. Noen ideer om hva som kan ha skjedd? Endret 3. desember 2009 av Muffinman Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 3. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2009 Ah, epost fra abuse@tullenor til ei adresse jeg ikke har brukt på mange år. Søster på besøk med egen pc...må vel sjekke opp hva hun har på den pc`n tenker jeg... Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Du skylder på søstera di ? Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 3. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2009 Jeg har kontroll på hva som er på mine maskiner, og når en slik hendelse sammenfaller med at en ukjent pc tar linja i bruk er det et logisk sted å starte. Eller er du av en annen oppfatning? Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Fant du noe snusk på pcen til søstera di ? Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 6. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2009 (endret) Fant noe spywaregreier der som jeg egentlig ikke kan skjønne kan forårsake slik trafikk som Telenor hevdet har funnet sted. Men det var det eneste jeg fant i hele nettverket...linja er åpen igjen nå så får vi se om denne saken var reell. Endret 6. desember 2009 av Muffinman Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå