abene Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Sikkerhetsselskapet McAfee har avslørt hvilke nettsider som er farligst å besøke. Les mer Lenke til kommentar
wim Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 McAfee avslører ikke "Verdens farligste nettsider", de avslører verdens farligste nett-domener Lenke til kommentar
iwood Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Trodde ikke hw.no hadde problemer med forskjellen på en side og et domene? Lenke til kommentar
Lou Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Tja, si ikke det. Dette er jo mer i banen software. Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 hvilke nettsider Jeg ser ingen nettsider..... Jeg er domener (.com, .jp, .hk, .no, etc). Forfattern av artikklen bør se seg etter bedre ting å gjøre. Lenke til kommentar
Frank James Lampard jr. Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Hvorfor er India så gult? Lenke til kommentar
havarhen Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 McAfee avslører ikke "Verdens farligste nettsider", de avslører verdens farligste nett-domener Nei, det gjorde de heller ikke. McAfee avslørte verdens farligste topp-domener. Så det er visst ikke bare hardware.no som sliter med benevnelsene. Lenke til kommentar
wim Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 (endret) McAfee avslører ikke "Verdens farligste nettsider", de avslører verdens farligste nett-domener Nei, det gjorde de heller ikke. McAfee avslørte verdens farligste topp-domener. Så det er visst ikke bare hardware.no som sliter med benevnelsene. Ja, der kan du se, selv den beste kan gjøre feil! Det var selvfølgelig topp-domener jeg mente, ettersom nettdomene og nettside stort sett er det samme, selvom det er mange unntak. Men nå jobber heldigvis ikke jeg med å legge ut artikler på hw.no Endret 3. desember 2009 av wim Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå