Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Modern warfare 2 latency problemer

Anbefalte innlegg

Hei! :)

Jeg er nokså overrasket i dag når jeg har en ekstremt høy latency i Modern Warfare 2.

Aner ikke hva dette kommer av, når det er likt uansett server, og uansett hvilke andre applikasjoner jeg har kjørende i bakgrunnen. Som Msn, Chrome etc...

Har også prøvd å ping'e til diverse sider, og ser også at jeg får en veldig høy latency på opp til 800ms. Men ligger som regel mellom 200 og 500!

Har prøvd å restarte modem. Har prøvd å release, og renew'e ip-adressen på pc'en. Har ikke prøvd andre spill over nettet, men ser høye ping-verdier i Steam på alle spill når jeg kjører server refresh.

Noen som kan komme med en mulig løsning for problemet? :)

Tar i mot svar med stor glede! :)

EDIT: Har sjekket ut med et par andre multiplayer spill, og det ser nok ut som at det er likedan med de og. Så det vil vel si at problemet ligger ett eller annet sted ute i nettverket, evt. på min egen pc?

Håper på kjapt svar! :)

Endret av dxspulse
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei hei,

MW2 har problemer med lagg, sånn er det bare :p

Men kom over en liten ting som hjalp meg i allefall!

"go here in windows 7 (64bit):

C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\call of duty modern warfare 2\players

go here in XP:

"C:\Program Files\Steam\steamapps\common\call of duty modern warfare 2\players

open mp_config.cfg and edit these lines:

seta r_multiGpu "0" ----> change to "1" // this will give you SLI/Crossfire support and boost your FPS

seta snaps "20" -----> change to 30 //snapshots b/w you and host .. you'll notice people will be killed easier

seta cl_maxpackets "30" ---- > change to "100" //reduces latency b/w you and host, more info sent each transmission

set vsync ON or ENABLE to enjoy smooth gaming esp if you have a LCD bigger than 20". I have 2x8800 gtx's and they are barely chuggin along at 1920x1200 with 2xAA and everything else on HIGH on my 28" Hanns G (well 27.5" hehe)."

Jeg liker ikke vsync så jeg bruker ikke den.

Hvis du også setter "seta max_fps xxx" så kan du låse opp fps låsen i spillet, "xxx" bytt ut mot det du synes passer. F.eks. 999

Håper dette hjelper med problemet ^^,

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...