midnightraver Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 (endret) tror jeg går for samsung I800 omni 11men noen som vet hva som er av et annet type for apple store eller noe sånt på denne hva kjører den windows mobile android? I8000 Omnia II kjoere Windows Mobile 6.5 Microsoft har started en Windows Mobile app store , den har litt lite naa men innholdet vokser. Samsung har ogsa started en app store , den har litt lite naa men innholdet vokser. Men det finnes fantastisk mange programmer til windows mobile rundt paa nett, men litt mnauell soking via google eller besok til store app butikker som f.eks. Handmark er nodvendig forelopig til Microsofts eget app store er blitt storre. Endret 3. desember 2009 av midnightraver Lenke til kommentar
vcx Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Er det bare meg som synes det er ganske vanvittig å bytte mobil på grunn av bittelitt mindre stråling? Lenke til kommentar
program Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 (endret) Du er langt i fra alene. Det er ingen bevis for at slik stråling er skadelig eller kreftfremkallende. Dermed tror jeg ikke dere har noe å frykte med mindre moren din er overfølsom (noe jeg tror at i de fleste tilfellene er psykologisk). Det er ingen som har bevist at kaffe er kreftfremkallende heller. Men det er heller ikke noen som har bevist at det ikke er kreftfremkallende. Og slik tror jeg man kan fortsette med de aller fleste stoffer. Jeg tror egentlig at man konkludere med at jorden er et farlig sted å leve. Og jeg tror ikke at den lille ekstra strålingsverdien på mobiltelefonen din er det du burde frykte mest. Endret 3. desember 2009 av program Lenke til kommentar
olahe Skrevet 3. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2009 men det bryr jo mamma seg om og mobilen er jo ca. 1 og et halvt år så er snart klar til utskifting uansett... Jeg var på tell sa jeg jeg fikk ca. 3k for iphonen... Lenke til kommentar
program Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 3k for en 1 og et halvt år gammel iPhone 1G Da tror jeg du er sinnsykt heldig, for det var noe voldsomt overpriset. Folk får jo ny iPhone 3Gs for drøyt 4k uten alt for dyrt abbonement. Lenke til kommentar
olahe Skrevet 4. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2009 3k for en 1 og et halvt år gammel iPhone 1G Da tror jeg du er sinnsykt heldig, for det var noe voldsomt overpriset. Folk får jo ny iPhone 3Gs for drøyt 4k uten alt for dyrt abbonement. en ny iphone koster 6k se på denne selges for 4k... Lenke til kommentar
GTB Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Ja, og det er en grunn til at den har stått tilsalgs i snart 2 mnd. Lenke til kommentar
Hypusa Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=20109052 Denne koster 3500, men var ny i august. http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=20109889 De fleste vil vel betale litt ekstra for å få noe som er helt nytt, med full garanti og alt. Lenke til kommentar
probin Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 pluss at det var en utroooolig dårlig beskrivelse av telefonen hadde ikke tatt imot 1g selvom jeg hadde fått penger for å ta den imot Lenke til kommentar
olahe Skrevet 4. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2009 pluss at det var en utroooolig dårlig beskrivelse av telefonen hadde ikke tatt imot 1g selvom jeg hadde fått penger for å ta den imot det mener du ikke vis jeg hadde sagt her du kan få den så hadde du tatt den... Lenke til kommentar
program Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 (endret) Det sier jo litt om prisen til den 1G-telefonen når en 2G telefon selges til halv pris i en annen annonse. En et og et halvt år iPhone 1G får du ikke mye for! En telefon er også en vare som folk ofte kjøper ny av etter 1 år. Hvem betaler det for den når du får mye nyere og langt bedre iPhone til nesten lik pris i en annen annonse. Edit: Ny iPhone 3G til minste totalpris 3338,- hos telekiosken. Endret 4. desember 2009 av program Lenke til kommentar
olahe Skrevet 4. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2009 vis du selger den på qxl så er det fort gjort å betale for mye på auksjonen og da kan du tjene litt på den... Lenke til kommentar
program Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Ja, det er lov å prøve. Lenke til kommentar
olahe Skrevet 9. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2009 Ja, det er lov å prøve. ja det er det så da ville jeg bare si at den første dagen den lå ute ble den solgt for 2 700... Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Fikk du 2.700 for en 1G iPhone ? Overpris deluxe da. Lenke til kommentar
olahe Skrevet 9. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2009 Fikk du 2.700 for en 1G iPhone ? Overpris deluxe da. hadde massa applikasjoner som var dyre på den da... de har sikkert kostet en del hundre til sammen... Lenke til kommentar
program Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 (endret) Knapt nok så jeg tror på. Men hvis det er sant så synes jeg veldig synd på personen som ble så grundig lurt. Endret 9. desember 2009 av program Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå