perbe Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Min IBM disk heter IBM Deskstar 60GXP og var ny for snart 2 år siden. Har lagt vekk den disk for lengst, orker ikke den støyen for 40 GB... Har også hatt 120GXP som jeg har solgt igjen, den fungerte greit for meg, men tok kvelden for han som kjøpte den.. Han fikk ny på garanti. Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Hvis du er lur, så kjøper du en Seagate pga at den er støysvak, og ligger sånn midt på treet i ytelse. Spørs hva den skal brukes til da, ikke sant :wink: Lenke til kommentar
Gef Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Har alltid hatt Western Digital og hvis de fortsetter med å lage så gode disker som i dag, vil jeg alltid kjøpe Western Digital! Go 4 Western Digital Lenke til kommentar
MR_T Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 woops feil tråd beklager. ( å tenke før røyk å kaffe er farlig ) Lenke til kommentar
KAS Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Denne har jeg hørt mye bra om (stillegående, rask søketid og overføring). Æsjda...prisen har gått opp (kosta 959,- i går), enda det fortsatt er tomt på lageret Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Denne har jeg hørt mye bra om (stillegående, rask søketid og overføring). Æsjda...prisen har gått opp (kosta 959,- i går), enda det fortsatt er tomt på lageret Ja, denne harddisken er bra!. Rask harddisk med meget lav søketid (og derfor utmerket som bl.a OS-disk). Jeg har hatt min i snart 3 uker nå og er veldig godt fornøyd. Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 jeg har hatt 5 wd disker, har 4 enda å har ikke hatt problemer med WD i heletatt.. så jeg går for WD om det er mulig.. WD er ikke akkurat så alt for stille men jeg bryr meg ikke om den duringen siden den blir bra overdøvet av annet.. Lenke til kommentar
Zink Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 At IBM hadde mye kødd med GXP75 og GXP60-seriene er velkjent. Nå har vel det også bedret seg kraftig på dagens serier. Kan være interessant og se på RMA %-en hos de webshopene som fører, men nå ser det ut som http://www.databutikken.com/no/ har slutta med det - ITbutikken bruker den fortsatt, og IBM Deskstar rma er ca. 3,50 %. Maxtor ca. 5,50 % Seagate ca. 2.0 % og WD ca. 6.50 % Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 hold deg unna IBM/HITACHI Deskstar og Maxtor, IBM diskene tåler vist nok ikke å stå på 24 timer / døgnet. Maxtor var det mye feil på tidligere. Liker ikke de nye diskene heller, de lager masse rare lyder. Tull og tøys? Du kan ikke ha lest mye info. Feil statestikken er liten hos ibm, ibm har nå kun 3.29% retur hos itbutikken, maxtor har 5.28%, WD har 6.48%, seagate har 2.07%. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå