hrc3035 Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 (endret) Har bygget ny pc, alt er klart, skal innstalere windows 7. Alt booter opp ok.. Men et stykke inn i innstallasjonen så spør plutselig windows 7 etter driver for cd.... men innstallasjoen kjører jo på cd en... Noen som har noen erfaringer med dette... Kansje jeg må oppgradere bios ? Anyway jeg har LG dvd, og hovedkort fra ASUS M4A79T Deluxe Jeg kommer ikke noe lengre en til der den søker etter driver..?? Endret 3. desember 2009 av ATI-CROSS-F-X Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Jeg foreslår at du heller installerer fra en USB-key - raskere og enklere. PS! Hvordan er det mulig å skrive "på" istedet for "PC" -- to ganger på rad?! Lenke til kommentar
hrc3035 Skrevet 3. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2009 Jeg foreslår at du heller installerer fra en USB-key - raskere og enklere. PS! Hvordan er det mulig å skrive "på" istedet for "PC" -- to ganger på rad?! Hvordan får jeg windows på en usb key ?? Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 http://www.google.no/#hl=no&source=hp&...a9da5ebd524a8fa Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Norsk guide http://arebrot.org/articles.php?article_id=34 Lenke til kommentar
hrc3035 Skrevet 3. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2009 Norsk guide http://arebrot.org/articles.php?article_id=34 Ok da må jeg finne en annen maskin og gjøre dette på. men tror jeg skal prøve å oppgradere bios først. ser på komplett at det er en del andre også som har hatt problemer her... Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 (endret) Vet ikke, men er ikke noe med ACHI/RAID harddisk/BIOS da, siden den spør etter drivere? Prøv å bytt til en annen SATA kontakt og last bios Optimized Default Endret 3. desember 2009 av Mekkus Lenke til kommentar
Fixit Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Har bygget ny pc, alt er klart, skal innstalere windows 7. Alt booter opp ok.. Men et stykke inn i innstallasjonen så spør plutselig windows 7 etter driver for cd.... men innstallasjoen kjører jo på cd en... Noen som har noen erfaringer med dette... Kansje jeg må oppgradere bios ? Anyway jeg har LG dvd, og hovedkort fra ASUS M4A79T Deluxe Jeg kommer ikke noe lengre en til der den søker etter driver..?? Fikk samme problem som deg,dette skyldes at windows 7 ikke støtter din cd-rom (for gammel). Fikk da to løsninger: 1. Kjøpe ny cd-rom 2. Kjøpe usbstick. Når du har installert windows 7 kan du fjerne autoriseringen av nye enheter og cd-romen skal da fungere. Søk på cd-rom error windows 7 så finner du beskrivelser for hvordan du skal gjøre dette. Jeg kjøpte ny cd-rom, fungerte da helt fint 1. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå