Jo Are Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Hei Sporet pakken min nettopp og ser at den har ankommet posthuset i byen, men jeg gidder ikke å vente til klokken 1 til postmannen kommer med hentelappen. Derfor lurer jeg på om jeg kan hente pakken når alt jeg vet er kolinummeret? Takker for svar Lenke til kommentar
Kamizage Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Har hentet pakke mange ganger uten hentelapp, og tror det var kollinummeret jeg oppga. Så skal nok gå Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Det skal være en "print ut hentelapp" knapp på sporingen til posten. Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Ja, du kan hente pakker med bare kollinummer. Bare husk å ta med leg. Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Har hentet drøssevis og lastebillass med pakker på Posten over årene, med og uten hentelapp. Har aldri blitt spurt om legg, på noen av postkontorene. Er snakk om ihvertfall 3-4. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå