Gå til innhold

Playstation 3 OG Xbox 360?

Welhaven

Anbefalte innlegg

Det er nå en gang et argument med støy fra konsollen. Jeg vil tro at støy fra Xboxen ville irritert meg om jeg så film på den. Når man spiller har det mindre å si, men det kan sikkert være irriterende der også.

360 støyer ikke særlig når man ser film for da spinner jo drevet nesten ikke. 2x eller noe. Er ved spilling fra drevet den kan bråke fordi da spinner den mye raskere.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Var ikke klar over at X360 hadde HDMI på arcaden og, har en X360 så er lenge siden jeg har kjøpt en, og med alle endringene som MS og Sony kyler inn med er det ikke lett å holde følge :)

Ja, det er jo bare 2 og et halvt år siden alle versjoner kom med hdmi.

Arcade og Elite er klinisk like bortsett fra farge. (som nevnt før i en post her)

Innholdet i eskene varierer jo noe, elite har hdd120gb. (som da selvfølgelig kan puttes på en arcade også.

Bestilte meg nettopp en 250gb hdd fra dealextreme for 434 kr inkl frakt. (fake)

Lenke til kommentar

Xbox 360 bråker mere enn ps3, selv uten dvd drevet i bruk.

Men kjøp samme konsoll som vennene dine har, kjipt å sitte å spille for seg selv.

Ville kjøpt ny konsoll jeg da, mange bra tilbud på gamestop og lignende hvis du har en annen konsoll å bytte inn.

Lenke til kommentar
Oppdatering..

Jeg har fått tilbud på en Xbox 360 med 20 GB HDD til 800 kroner. Eneste er at selger understreker at DVD-drev bråker en del. Meninger rundt dette?

Da ville jeg heller kjøpt en ny arcade uten hdd til 1000. Den brukte er mest sannsynlig eldre og har ikke jasper..

Lenke til kommentar
Det blir litt teit å bagatellisere støyen fra xboxen når jeg selv vet om fler som ikke kan spille når foreldrene har lagt seg, på grunn av akkurat denne støyen.

Ja, det finnes nok bedre bluray-spillere der ute, ingen tvil. Men PS3 sin spiller har kommet ut bedre enn mange dedikerte bluray-spillere i de fleste testene den har vært med på.

Jeg har forståelse for at enkelte spillserier som kun kommer ut på xbox er en grunn til å kjøpe konsollen. Halo og Forza 3 er gode grunner i seg selv til å kjøpe den! Men når PS3 har spill som Killzone, Gran Turismo og Uncharted, så går det litt opp i opp.

Så når PS3 alene er blilligere enn en xbox pluss bluray-spiller, så er det jo ikke så rart å ihvertfall vurdere det?

Hehe er det med støyen sant? Det er jo bare helt vilt. Nå har ikke jeg foreldre å bekymre meg for, men det er fortsatt bare drøyt ass.

Basert på sånn informasjon som dette er vel grunnen til at jeg heller mot PS3 Slim. Eneste som hindrer meg litt er jo at mange kamerater har XBOX.

veeel den informasjonen han kommer med der er jo bare sprøyt og en sinnsykt overdrivelse. Sier nok mer om foreldra til gutten enn det gjør om xboxen. Regner derfor med at disse han snakker om må spille uten lyd fra spillet isåfall.

Endret av warelf
Lenke til kommentar
Oppdatering..

Jeg har fått tilbud på en Xbox 360 med 20 GB HDD til 800 kroner. Eneste er at selger understreker at DVD-drev bråker en del. Meninger rundt dette?

Da ville jeg heller kjøpt en ny arcade uten hdd til 1000. Den brukte er mest sannsynlig eldre og har ikke jasper..

Jasper?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...