Gå til innhold

Edit:: problemer med opplasting hos fotoboka.no

Anbefalte innlegg

Dette er kanskje ikke helt riktig forum, men jeg tar sjansen.

Jeg har satt sammen en fotobok etter å ha gått inn på fotoboka.no via akam.no. Jeg betalte via paypal og begynte å laste opp. Der begynte problemene.

1)Jeg fikk ikke kontakt med serveren, så null opplasting.

2)Jeg åpnet kontaktskjemaet og fyllte inn informasjon der. Den fikk jeg ikke til å sende, fordi jeg fikk beskjed om at feltet "fullt navn" måtte fylles ut, enda det stod mitt fulle navn der.

3)Jeg prøvde å ringe supporttelefonen på 37 40 12 88, men fikk til min store overraskelse beskjed om at nummeret ikke eksisterer!

Har jeg lurt meg borti noe slags nettsvindel? I såfall bør akam.no gjøre noe, for de står representert på forsiden til fotoboka.no.

Er det noen som har erfaringer?

Jeg jobber nattskift på nordsjøen nå, så jeg får ikke svart før etter kl 17.

mvh

Bjørnar

Edit:

Har bare endret topic.

Endret av bjornast
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest hsolheim

Hei,

jeg kan berolige med at fotoboka ikke er noen scam, men vi har hatt noen problemer med vårt kundeservicenummer i dag. Vi jobber med dette i øyeblikket.

Selve opplastingsproblematikken stammer mest sannsynlig fra en firewall i et ledd, men dette løser vi over telefonen når jeg får tak i deg etter kl 17.00.

Vennlig hilsen,

Håvard

Fotoboka.no

Lenke til kommentar

Problem med opplasting/brukargrensesnitt kan jo også ha med nettlesaren din å gjera. Det er ikkje alle nettsider som fungerar like bra på alle nettlesarar. Nettradio/-tv på nrk.no fungerar f.eks. ikkje i Opera, TV2Sumo fungerar ikkje i Opera bl.a. Har du prøvd med andre nettlesarar? IE burde forresten fungera på det meste, men om du foretrekkjer Opera (som eg), eller Firefox, så kan det vera ein ide å prøva ein annan nettlesar før du eventuelt tyr til krisemaksimering. :)

Lenke til kommentar
Hei Håvard.

Har sendt deg mail nå.

Godt å se at bekymringene mine virker grunnløse.

mvh

Bjørnar

Bjørnar,

Hvordan fikk du mailet til fotoboka? Jeg har flere ganger forsøkt å sende mail via formularet på fotoboka.no men den sier at jeg ikke har fylt ut fullt navn. Ønsker bare å vite leveringstiden nå før jul, noe som kundeservice ikke klarte å svare på.....

Mvh Steinar

Lenke til kommentar
Jeg har selv bestillt produkter fra fotoboka (jobber i Edda Media), og kan også bekrefte at dette slett ikke er en scam :)

Nei det er helt sikkert ikke scam :) Men før jeg setter igang med å lage fotobok vil jeg ha svar på om de kan levere før jul. Og det viser seg å ikke være så lett.

Osse-Mon; dersom du kjenenr noen i fotoboka så må du gjerne be de om å svare her ang leveringstid!

Lenke til kommentar
Gjest hsolheim

Kontakt med kundesenteret

Vi har dessverre hatt litt problemer, men kundesenteret ble ordnet i forrige uke. En teknisk bug med kontaktskjemaet hos enkelte ordnes as we speak.

Leveringstid

Fotoboka skal klare levering innen 10 dager, men garanterer innenfor 2 uker grunnet at man ikke kan garantere for kapasiteten i siste distribusjonsledd rundt juletider.

Det betyr at all bestilling før torsdag 10. desember garanteres levert før julaften, mens det er 99% sannsynlig at man rekker å levere alt som bestilles innen mandag 14. desember. Denne informasjonen skulle selvfølgelig blitt gjort tydeligere på fotoboka.no. Fikses nå.

Håvard

Fotoboka.no

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...