bjornast Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 (endret) Dette er kanskje ikke helt riktig forum, men jeg tar sjansen. Jeg har satt sammen en fotobok etter å ha gått inn på fotoboka.no via akam.no. Jeg betalte via paypal og begynte å laste opp. Der begynte problemene. 1)Jeg fikk ikke kontakt med serveren, så null opplasting. 2)Jeg åpnet kontaktskjemaet og fyllte inn informasjon der. Den fikk jeg ikke til å sende, fordi jeg fikk beskjed om at feltet "fullt navn" måtte fylles ut, enda det stod mitt fulle navn der. 3)Jeg prøvde å ringe supporttelefonen på 37 40 12 88, men fikk til min store overraskelse beskjed om at nummeret ikke eksisterer! Har jeg lurt meg borti noe slags nettsvindel? I såfall bør akam.no gjøre noe, for de står representert på forsiden til fotoboka.no. Er det noen som har erfaringer? Jeg jobber nattskift på nordsjøen nå, så jeg får ikke svart før etter kl 17. mvh Bjørnar Edit: Har bare endret topic. Endret 7. desember 2009 av bjornast Lenke til kommentar
Kris Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 At de har noen feil på nettsiden sin betyr vel ikke at det er svindel? Lenke til kommentar
EldorBoye Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 At de har noen feil på nettsiden sin betyr vel ikke at det er svindel? - Nei, men et ikkeeksisterende telefonnummer er ikke akkurat noe godt tegn. Lenke til kommentar
Gjest hsolheim Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Hei, jeg kan berolige med at fotoboka ikke er noen scam, men vi har hatt noen problemer med vårt kundeservicenummer i dag. Vi jobber med dette i øyeblikket. Selve opplastingsproblematikken stammer mest sannsynlig fra en firewall i et ledd, men dette løser vi over telefonen når jeg får tak i deg etter kl 17.00. Vennlig hilsen, Håvard Fotoboka.no Lenke til kommentar
bjornast Skrevet 3. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2009 Hei Håvard. Har sendt deg mail nå. Godt å se at bekymringene mine virker grunnløse. mvh Bjørnar Lenke til kommentar
Asbjeurn Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Problem med opplasting/brukargrensesnitt kan jo også ha med nettlesaren din å gjera. Det er ikkje alle nettsider som fungerar like bra på alle nettlesarar. Nettradio/-tv på nrk.no fungerar f.eks. ikkje i Opera, TV2Sumo fungerar ikkje i Opera bl.a. Har du prøvd med andre nettlesarar? IE burde forresten fungera på det meste, men om du foretrekkjer Opera (som eg), eller Firefox, så kan det vera ein ide å prøva ein annan nettlesar før du eventuelt tyr til krisemaksimering. Lenke til kommentar
geil Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Off-topic, men både NRK nett-TV og TV2 Sumo fungerer knirkefritt i Opera for meg. Win7 x64 og Opera 1010. Men helt rett at ikke alle løsninger er tilpasset alle nettlesere. Lenke til kommentar
bjornast Skrevet 4. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2009 Dette går ikke via nettleser dessvere. Opplastingen foregår direkte via programmet som lastes ned på fotoboka.no. Jeg tror rett og slett problemet er at det trådløse nettverket på sjøen her har sperret av all aktivitet med ftp-servere. Lenke til kommentar
supersteinar Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Hei Håvard. Har sendt deg mail nå. Godt å se at bekymringene mine virker grunnløse. mvh Bjørnar Bjørnar, Hvordan fikk du mailet til fotoboka? Jeg har flere ganger forsøkt å sende mail via formularet på fotoboka.no men den sier at jeg ikke har fylt ut fullt navn. Ønsker bare å vite leveringstiden nå før jul, noe som kundeservice ikke klarte å svare på..... Mvh Steinar Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Jeg har selv bestillt produkter fra fotoboka (jobber i Edda Media), og kan også bekrefte at dette slett ikke er en scam Lenke til kommentar
supersteinar Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Jeg har selv bestillt produkter fra fotoboka (jobber i Edda Media), og kan også bekrefte at dette slett ikke er en scam Nei det er helt sikkert ikke scam Men før jeg setter igang med å lage fotobok vil jeg ha svar på om de kan levere før jul. Og det viser seg å ikke være så lett. Osse-Mon; dersom du kjenenr noen i fotoboka så må du gjerne be de om å svare her ang leveringstid! Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 før jeg setter igang med å lage fotobok vil jeg ha svar på om de kan levere før jul. Jeg har ingen ting med fotoboka.no å gjøre, men jeg skal spørre litt rundt på mandag og poste et evt svar her med en gang jeg vet noe. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 hsolheim har mye ansvar... Han bør i det minste vite hvem som kan svare på dette.. Lenke til kommentar
Gjest hsolheim Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Kontakt med kundesenteret Vi har dessverre hatt litt problemer, men kundesenteret ble ordnet i forrige uke. En teknisk bug med kontaktskjemaet hos enkelte ordnes as we speak. Leveringstid Fotoboka skal klare levering innen 10 dager, men garanterer innenfor 2 uker grunnet at man ikke kan garantere for kapasiteten i siste distribusjonsledd rundt juletider. Det betyr at all bestilling før torsdag 10. desember garanteres levert før julaften, mens det er 99% sannsynlig at man rekker å levere alt som bestilles innen mandag 14. desember. Denne informasjonen skulle selvfølgelig blitt gjort tydeligere på fotoboka.no. Fikses nå. Håvard Fotoboka.no Lenke til kommentar
bjornast Skrevet 7. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2009 Jeg kom i kontakt med Håvard her, etter at jeg fant en emailadresse til det selskapet som produserer boka på paypalkvitteringen min. De videresendte til fotoboka.no, som igjen tok kontakt med meg. Lenke til kommentar
# offline Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Hvordan er kvaliteten på denne fotoboka? Er de bedre eller dårligere enn JP's? Programvaren fungerer heldigvis på Mac OS 10.6 det gjør ikke Cewe fotobok programmet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå