Gå til innhold

noen som har Razer Lycosa / Mirror?

Anbefalte innlegg

Haddet et Razer Lycosa før og var veldig fornøyd med det, men levetiden var veldig kort. Etter et par mnd måtte jeg ta ut og inn usb kabelen xxx ganger for å få liv i tastaturet. 

No kan det hende at det var jeg som var uheldig, og at dette er rett og slett uflax, men er litt skeptisk til å kjøpe meg et nytt et. Så noen som har erfaring av Razer Lycosa (mirro) som kan deles med meg?

Razer Lycosa og Razer Lycosa Mirror er helt like utenom overflata og at mirror ikke har lys ikke  sant?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har hatt Razer Lycosa ca halvt år uten noen store problemer, eneste var en gang lyset forsvant, begynte da å lure på om det hadde gått, men testet det på annen maskin og det var bare å skru på lyset. (mulig jeg hadde kommet kommet borti knappene)

Men ellers funker det helt topp, ingen problemer med det.

EDIT

Om det har noe å si så bruker jeg det på windows 7

Endret av arjato
Lenke til kommentar

Jeg bruker et Razer lycosa mirror akkurat nå. Jeg har ikke det samme problemet som deg, men det hender noen ganger at noen knapper slutter å funke. Og da er alltid løsningen og ta ut og inn usb-kablene så funker den/de igjen.

Jeg bruker forresten Windows 7 og siste driverne ;)

Lenke til kommentar
Jeg bruker et Razer lycosa mirror akkurat nå. Jeg har ikke det samme problemet som deg, men det hender noen ganger at noen knapper slutter å funke. Og da er alltid løsningen og ta ut og inn usb-kablene så funker den/de igjen.

Jeg bruker forresten Windows 7 og siste driverne ;)

Det var vel slik mitt problem også startet, hatt tastaturet lenge? 

Lenke til kommentar

Hadde vel mitt i 6-7 uker, da hjalp det lenger ikke å dra ledningen ut og inn. Fikk heldigvis pengene tilbake fra Elprice.

Er ikke sikkert ditt tastatur får like store problemer som mitt, men det bekymrer meg at de 2 som har svart i denne tråden har lignende problemer. Synd for dette var det beste tastaturet jeg har prøvd vist jeg ser vekk fra levetiden:(

Endret av MysticoN
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...