Idrin Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 (endret) Som emne sier. Kan dere anbefale noen anime serier/filmer som har handling i verdensrommet? Helst noe nyere men ikke nødvendig. Action er selvfølgelig nødvendig. Endret 3. desember 2009 av punk20 Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Kvalifiserer Cowboy Bebop? Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Macross Frontier Tengen Toppa Gurren Lagann Link til ett søk på My Anime List etter anime under "Space" sjanger Tips: sortere de etter "Score" Lenke til kommentar
ShareFun Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Første jeg tenkte på er Cowboy Bebop. Har du ikke sett denne serien, har du mange gode timer foran deg. Lenke til kommentar
Idrin Skrevet 4. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2009 Takker for alle forslag. Skal sjekke disse seriene. Lenke til kommentar
Nebuchadnezzar Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Gundam - Armor suit Den er i mine øyne den beste, sammen med Cowboy Bepop. Lenke til kommentar
Venesis Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Planetes passer bra inn her, litt mer "realistisk" da. Lenke til kommentar
Totinona Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Ser på en serie nå der alt utspilles i verdensrommet ^_^ Den heter Heroic Age. Anbefales~ Lenke til kommentar
viking-chan Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Starship Operators? (jeg likte ikke den noe særlig da, men det kan jo hende du synes den er bedre!) Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Starship Operators? (jeg likte ikke den noe særlig da, men det kan jo hende du synes den er bedre!) Ooh.. Ecchi ^^ Akkurat god nok story til å se den! Synes den var dritfet jeg, noe av det første animeen jeg så. Så den igjen etter et år, og så sugde den Støtter forøvrig Heroic age, planetes og Bebop! Sisteepisoden av TTGL ble ltt for "spaca" for meg :-S Kaste galakser på hverandre? Wtf? Makan på makteskalering? Lenke til kommentar
viking-chan Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Ooh.. Ecchi ^^ Akkurat god nok story til å se den! Synes den var dritfet jeg, noe av det første animeen jeg så. Så den igjen etter et år, og så sugde den Støtter forøvrig Heroic age, planetes og Bebop! Sisteepisoden av TTGL ble ltt for "spaca" for meg :-S Kaste galakser på hverandre? Wtf? Makan på makteskalering? Heh, er den ecchi? o.O Mulig jeg droppet ut litt for fort (etter 3-4 ep tror jeg), men jeg så ikke noe som kan ligne på ecchi en gang, hehe. Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Heh, er den ecchi? o.O Mulig jeg droppet ut litt for fort (etter 3-4 ep tror jeg), men jeg så ikke noe som kan ligne på ecchi en gang, hehe. Ikke ecchi i så måte at du ser sexy poses og slikt, men alle antrekk og kjønnsfordelingen ombord forteller sin historie om målgruppen. Synd du droppet ut, for serien blir ikke bedre, for å si det sånn ^^ Lenke til kommentar
Kubjelle Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Jeg anbefaler Gundam Seeds og Tengen Toppa Gurren Lagann. Tengen Toppa Gurren Lagann er en must see. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå