Akidon Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 De ssite ukene har youtube vert ekstremt tregt for meg. Før gikk det greit å bare starte en film så streamet det fint uten å stanse. Skal jeg se en 20min snutt nå så må jeg buffre i minst 7-8 min først, hvis jeg skal se den sammenhengende. Har samme problemet på laptoppen min, og linjen skal i utgangspunkte vere mer en kjapp nok. Når jeg bruker torrent ligger for eksempel hastigheten på typisk 450kb/s. Så antar det er youtube som er problemet her. Er det andre som sliter med det samme, eller er det faktisk noe jeg kan gjøre for å fikse dette. Har bkk som isp btw. Lenke til kommentar
hans2k Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Har akuratt det samme, regner nesten med det er noe med youtube. Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 3. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2009 Hvordan isp har du? Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Jeg har telenor og har akkurat samme problemet i det siste.. Lenke til kommentar
rune89 Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Jeg å, canal digital. Er tregt ennå... Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Varierer litt når på døgnet igrunn. Blir vel fort treg når det er dag i Kina (kveldstid her). Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 26. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2010 Da var saken løst. Viste seg å vere isp (bkk) som var synderen. Har nå fått meg telenor og nå fungerer det utmerket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå