TomAlexander Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Hei! Er det noen som har noen tips til gode 2-player spill til PS3? Gjerne innen adventure/RPG. Jeg digget Baldur's Gate: Dark Alliance på PS2, og vil gjerne få tak i lignende spill. Lenke til kommentar
SG_93 Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Når du spør etter et bra 2 player spill til ps3 så vil jeg med en gang si Tekken 6 er drit bra Tekken har vært en klassiker siden playstation 1 Lenke til kommentar
Green Onion Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Borderlands kan være verdt å sjekke ut. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 2-player RPG, den må jeg tygge litt på... Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 på PSN lastet jeg ned demoen av critter crunsh,jeg var like wtf er dette for noe. Så fikk jeg testet det og ble litt hekta. Så bestemte jeg meg får og kjöpe det pga jeg og en kompis synes det er ganske fett og spille mot hverandre.det er morsomt solo spill og 2player spill. Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 2-player RPG, den må jeg tygge litt på... blir vel bare borderlands omtrent. Men til gjengjeld er spillet vanvittig fett!! Lenke til kommentar
TomAlexander Skrevet 3. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2009 Synd at det er så lite 2- player spill i den stilen. Baldur's Gate var sykt morsomt å spille. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Selv spiller jeg ikke RPG, men Demon's Souls er et årets beste mottatte rollespill(både av anmeldere og forumfolk rundt omkring), og jeg er ganske sikker på at det er co-op. Skal være sinnsykt vanskelig, da. Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Hei! Er det noen som har noen tips til gode 2-player spill til PS3? Gjerne innen adventure/RPG. Jeg digget Baldur's Gate: Dark Alliance på PS2, og vil gjerne få tak i lignende spill. Launch-spillet 'Untold Legends: Dark Kingdom' lignet endel på PS2-spillet du referer til. (Leste forresten at det amerikanske BG-spillet går for ca. 140$ brukt(!) nå for tiden på Amazon og EBay, så kanskje det vil være lurt å sjekke prisen på Europeisk versjon før du finner på å bytte det inn på Spaceworld eller lignende.) Grafikken på Untold Legends er ikke særlig bra til PS3 og være, tror det brukte Unreal 2,5 motoren, SOE lagde spillet, og det var ett launch-spill. Men levellene er ganske svære, og hack'n slash'en er ok. Likte også veldig godt måten du spilte lokal coop på her, akkurat det var bedre enn Baldurs Gate, siden du kunne enkelt la player 2 hoppe inn og ut av spillet når han/hun var på besøk, og fortsette historien alene, og player 2 kunne enkelt hoppe inn så langt du var kommet etterpå igjen. Synes Baldurs Gate hadde bedre historie, men pleide å anbefale spillet dersom folk hadde noen å spille ilag med. Er ikke sikker på hvor godt det er nå til dags. Tror det er støtte for online play opp til 4 spillere, men prøvde aldri det, og tviler på at det er så mange som spiller det online nå for tiden. Marvel vs. Ultimate alliance er vell også ett hack'n slash RPG med lokal coop, men jeg syntes ikke det første var like moro som Untold Legends. Og iogmed at jeg spilte mindre enn 2 timer på eneren, kjøpte jeg aldri to'ern. Lenke til kommentar
Patney Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Demon's Souls er det beste spillet til PS3, og det har online coop. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Selv spiller jeg ikke RPG, men Demon's Souls er et årets beste mottatte rollespill(både av anmeldere og forumfolk rundt omkring), og jeg er ganske sikker på at det er co-op. Skal være sinnsykt vanskelig, da. Jupp, men det er ikke lokal co-op, og den co-open som er der, er litt vanskelig og starte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå