banansplitt™ Skrevet 6. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2009 Faen at vi ikke har med Plague som kan banke dritten ut av dørvakten. Neida. . Det går fint uansett. Skulle vi ikke komme inn med alle finnes det mange andre steder. Men jeg har sett små barn inne på Scotsman. Har null tro på 21-årsgrense. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Det kan hende jeg er i England den 30. Kanskje ta det 27? Tror jeg vil være i Manchester om vi møter Leeds / når vi møter City nemlig. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 22. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2009 Ja, hva skjer? Jeg er up for både 27. og 30. hvis noen ønsker. Utrolig kjedelig hvis sånne tiltak alltid skal ende ut i ingenting. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Jeg er klar for begge dagene, men synes det er dårlig at det så langt bare er meg, deg og Niko som har vist interesse. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 22. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2009 Vi skal nok ha det koselig vi 2/3, men kjedelig at ikke flere kommer ja. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Om dere tar det i Tromsø er jeg med. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Eg inviterer til Troll B i romjula. Bare å ta turen ut. Går helikopter 3 juledag klokken 13.15 fra Flesland. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Jeg kan joine den 27. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Jeg tror ikke jeg kan den 27. Familiebesøk, og ikke en sånn jeg kan finne på en unnskyldning til. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Jeg hadde definitivt joinet hvis jeg ikke var i Risør. Bor i Oslo, men er hjemme i Risør i jula. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Jeg har lyst Hadde vært kult å treffe points, wis og niko in person Men heier på feil lag, og Karl Johan er litt lang vekke fra Bergen. Sååå.. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 26. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2009 Vet dere hva folkens? Jeg må rett og slett kaste inn håndklet, selv om det er jævela teit. Er blitt syk. Men jeg er forhåpentligvis klar til den 30. om noen vil? Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Kan kanskje den 30. Nå ser det faktisk ut til at jeg kunne nådd morgendagen også, vel, iallefall i teorien. Det er godt mulig jeg spyr til kampstart, men får iallefall med meg kampen i morgen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå