Gå til innhold

Manchester United: Supportertreff i romjulen

banansplitt™

Anbefalte innlegg

Som oftest blir det bare diskusjon og lite action. Jula nærmer seg og jeg håper at vi kan følge opp forige supportertreff (mange påmeldte, ingen som møtte opp) med like stor suksess.

Jeg foreslår at vi møtes på Scotsman (kan diskuteres) på Kay Jay (slæng for Karl Johan, har tatt noen øl som oppladning til fotball-eksamen i morra så jeg syntes det var kult) den 27. eller 30. desember mot enten Hull eller Wigan. Her er det mulighet for fyll og pizzabuffét!

Er det noen interesse for dette?

Endret av Points
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg er keen på det, og var for så vidt det forrige gang også, men alle droppet det jo.

Når var det forrige gang da :hmm: Vært på en del forumtreff før ;) Men det er med folk i Sosialt og OT baren :)

Var :) vel :dontgetit: i :idea: forbindelse :shrug: med :lol: Liverpool :scared: kampen :wallbash: . :p

Endret av Jotun
Lenke til kommentar
Hvorfor ikke tur til Manchester på vårparten i steden? Da er jeg 200% sikkert med.

Joda, men tror det blir vanskelig med en "offisiell" forum-tur på så kort varsel og så langt uti sesongen mtp biletter osv. Jeg er med jeg, men alternativet er februar mot Portsmouth og det er for lite tid til å ta det som en "offisiell" forum-tur.

Lenke til kommentar

Tviler på at jeg har cash til United-tur i år med tanke på at jeg har så mye annet jeg dessverre må prioritere, noe som i og for seg er ufattelig synd når jeg ikke har fått vært på Old Trafford enda. Det er jeg er utrolig deppa for, men håper at det blir noe av et supportertreff i romjulen. Jeg er definitivt keen på å møte en god del av dere, og da må du komme Plagueis.

Lenke til kommentar

Helt motsatt av meg med andre ord, haha. Alle er slik jeg vil dem skal være hvis nok væske er inntatt, men det her skal vi få til i år, Points. Jeg kommer ihvertfall, det har jeg bestemt meg for. Nå gjelder det bare å få med andre også, for i fjor ble det fiasko.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...