banansplitt™ Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 (endret) Som oftest blir det bare diskusjon og lite action. Jula nærmer seg og jeg håper at vi kan følge opp forige supportertreff (mange påmeldte, ingen som møtte opp) med like stor suksess. Jeg foreslår at vi møtes på Scotsman (kan diskuteres) på Kay Jay (slæng for Karl Johan, har tatt noen øl som oppladning til fotball-eksamen i morra så jeg syntes det var kult) den 27. eller 30. desember mot enten Hull eller Wigan. Her er det mulighet for fyll og pizzabuffét! Er det noen interesse for dette? Endret 2. desember 2009 av Points Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 (endret) Supportertreff er usannsynlig gay og nørd, men er med jeg. Begge dagene passer forsåvidt. Det blir oss to på grøftefylla da, mest sannsynlig. Endret 2. desember 2009 av niko_90 Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Jeg er keen på det, og var for så vidt det forrige gang også, men alle droppet det jo. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Jeg er keen på det, og var for så vidt det forrige gang også, men alle droppet det jo. Når var det forrige gang da Vært på en del forumtreff før Men det er med folk i Sosialt og OT baren Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Hadde vært artig, men tviler på at jeg gidder å ta turen. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Hvorfor ikke tur til Manchester på vårparten i steden? Da er jeg 200% sikkert med. Romjula er vanskelig for mitt vedkommende, men skal se om jeg ikke kan få det til likevel. fifty-fifty. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 (endret) Jeg er keen på det, og var for så vidt det forrige gang også, men alle droppet det jo. Når var det forrige gang da Vært på en del forumtreff før Men det er med folk i Sosialt og OT baren Var vel i forbindelse med Liverpool kampen . Endret 3. desember 2009 av Jotun Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 4. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2009 Hvorfor ikke tur til Manchester på vårparten i steden? Da er jeg 200% sikkert med. Joda, men tror det blir vanskelig med en "offisiell" forum-tur på så kort varsel og så langt uti sesongen mtp biletter osv. Jeg er med jeg, men alternativet er februar mot Portsmouth og det er for lite tid til å ta det som en "offisiell" forum-tur. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Tviler på at jeg har cash til United-tur i år med tanke på at jeg har så mye annet jeg dessverre må prioritere, noe som i og for seg er ufattelig synd når jeg ikke har fått vært på Old Trafford enda. Det er jeg er utrolig deppa for, men håper at det blir noe av et supportertreff i romjulen. Jeg er definitivt keen på å møte en god del av dere, og da må du komme Plagueis. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 6. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2009 Flott a gitt. Men jeg må advare; kommer nok til å være halvveis beruset når jeg tropper opp på Scotsman. Jeg har blitt veldig økonomisk av meg det siste året, slik at jeg betaler ikke 1000kr for å drikke meg drita på pub, jeg drikker rett og slett før jeg kommer og pynter på fylla med et par pils. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Det er bare kos det, Points. Drikker nok selv litt før jeg kommer også, da er jeg hyggeligere og koseligere, mye koseligere. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 6. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2009 Åja. Jeg blir slemmere jeg da. Særlig om det jenter til stede. Er dem ikke slik jeg vil dem skal være, så får dem høre det. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Helt motsatt av meg med andre ord, haha. Alle er slik jeg vil dem skal være hvis nok væske er inntatt, men det her skal vi få til i år, Points. Jeg kommer ihvertfall, det har jeg bestemt meg for. Nå gjelder det bare å få med andre også, for i fjor ble det fiasko. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 6. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2009 Ja, det ble en fiasko i fjor, men i år tropper jeg opp uansett om ingen kommer, bare for å få folk til å ta turen. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 6. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2009 Jaja, uansett kos med meg, Wis og niko. Men håper fortsatt flere melder interesse! Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Hadde deffinitivt dukket opp om det var litt nærmere. Men hadde ikke kunnet sett kampen på scotsman uansett, da de opperer med 21 års grense. (Var hvertfall det når jeg skulle se Pool-United der i år) Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 6. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2009 Merkelig. Jeg har vært på Scotsman som 17-åring. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Du er så kjip, Gameboy, hvorfor? Operer Scotsman med 21 års grense? Den har heller jeg aldri vært borti. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Han vakten som spurte oss om legitimasjon syntes ikke det var greit. Vi svarte: er det 25 års grense på dagtid også? Så sa han: nei, 21- hvor gamle er dere? Vi sa 18, men det var visst ikke nok Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå