RBW Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 I kjent stil presenterer vi også i år en julekalender for å korte ned ventetiden til jul. Les mer Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 kan ikke finne bruk for en slik en ikke besvart, men fine tiltak denne julekalenderen, svarte på de 2 siste ^^ Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Haha. Flaut men jeg ikke engang hva faen det der er fornoe. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Surt hvis jeg vinner noe jeg ikke kan bruke engang over noen som faktisk trenger det. Lenke til kommentar
nadezico Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Er vel ikke det! Konkurranser og gaver er ja takk uansett. Håper jeg vinner noe denne gangen Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Surt hvis jeg vinner noe jeg ikke kan bruke engang over noen som faktisk trenger det. Håper mange tenker sånn, større sjanse for at jeg vinner Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 På spørsmål nr 1. Mener dere kun 3.5" plasser? Har kabinettet, men hadde vært digg å hatt et med fungerenede på knapp! Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Nice, kunne trengt et kabinett til alle hardware premiene jeg skal vinne: ] Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Utrolig tilfredstillende å stå opp til en ny hardware nøtt hver dag Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 I dag vinner jeg Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 I dag vinner jeg Da må vi nok nesten slåss om det du Har alltid griseflaks når det gjelder konkurranser... Håper hellet er med meg nå i desember :] Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Finnes det en tråd med julekalendertilbudene til webshopene? Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Finnes det en tråd med julekalendertilbudene til webshopene? Her har du en samling av kulekalendere Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Hva er en i grunnen en "tradisjonell" harddiskplass? Synes det ble litt vagt, men har allerede svart, så håper det er riktig. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Håper på et svar snart.. Svaret kan variere veldig.. Men med tanke på at hw ikke så de to 2.5", går jeg ut i fra at det er 3.5" de mener... Lenke til kommentar
Kattzor Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Utrolig tilfredstillende å stå opp til en ny hardware nøtt hver dag Starter alltid arbeidsdagen med en varm kopp kaffe mens jeg tar "runden" med alle julekalenderne rundt omkring. Alltid en god start på dagen Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Finnes det en tråd med julekalendertilbudene til webshopene? Her har du en samling av kulekalendere Takker. Må si jeg savner de aggressive julekalendertilbudene vi har sett tidligere år. Eller så husker jeg feil.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå