Filmvenn Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 (endret) Om dette stemmer eller ikke, det er mange ting som er å ta i betrakning annet enn dette rykte. - Heroes taper seertall - Heroes hadde sine dårligste tall noensinne for noen par uker siden Her et snipp av saken hos E!Online Heroes: The fans have spoken. One day after you voted by an overwhelming majority that you'd like Sendhil Ramamurthy to be the next star killed off of Heroes, NBC announced he's been cast in a new pilot called Rex Is Not Your Lawyer. So this means his character Mohinder is going to die, right? Well...maybe. There might be a much bigger death in the works: the series. A well-placed Heroes source tells me of Sendhil's casting: "Everyone is expecting this to be the last season. The cast, the crew, everyone." Which would explain why Sendhil has been cast in an NBC pilot. Clearly, the Peacock peeps wouldn't place Sendhil (who is pretty funny in real life, by the way, and who should do well on a dramedy) on a new series if they expected a conflict ahead. http://www.eonline.com/uberblog/watch_with...d_end_ugly.html Endret 10. september 2010 av Empire of Maury Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Dette gjør meg ingenting hvis det er sant. Heroes bør slutte mens de fortsatt kan istedenfor å dra det ut tynnere og tynnere. Lenke til kommentar
Narsissisten Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Sant nok - jeg liker det ikke, men de kalde og harde fakta er at det er mange bedre serier! The mentalist, fringe, osv. Heroes famler for tiden, jeg tror det er derfor de har påskyndet plottet med en Sylar nummer 2 slash tivolisjef! Lenke til kommentar
Dauskrott Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Nåh..nah..nai! Heroes er jo sånn passe på vei oppover igjen virker det som. Kan ikke bli slutt nå (tenk på alle de superdårlige kopiene som vil komme!). Jeg ønsker meg minst to sesonger til. Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Søren da. De burde sende episoder oftere når de drar det så langt ut, men forsvinner de så goodbye. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Litt blandede følelser her egentlig. Jeg liker jo serien veldig godt, og første sesongen er jo fortsatt noe av det beste som har gått på tv i nyere tid. Men i det siste har Heroes blitt mindre engasjerende, det har ikke den samme gløden som før. Så kanskje er det til det beste at det avsluttes nå... Lenke til kommentar
Wisd0m Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Heroes har blitt dårlig i det siste, gjør meg ingenting om det avsluttes Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 22. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2010 Bare for å klargjøre ting; Heroes blir ikke lagt ned denne sesongen. Sesongfinalen er allerede filmet og alt pakket ned(samt skuespillerne muligens er på gang med andre produksjoner mens Heroes har en liten pause til de starter arbeidet på sesong 5). Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Få satse på at de klarer å avslutte heroes i neste sesong... med mindre de klarer å komme opp med noe genialt i neste Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Er det noen jeg håper blir drept og fjernet fra serien er det Claire. Hun ødelegger hele spenningen, og har utslitt potensialet sitt. I begynnelsen satt man og ventet på hennes svære viktige åpenbaring, men nå er hun bare irriterende. Fra å ha en viktig rolle i å redde verden, handler 50 prosent av serien om hennes dagligdagse tenåringsdrama, hvor hun blant annet skal komme ut av skapet. Dette finnes ikke interessant. Jeg vil ikke ha noe lesbedrama på high school i superrhelt-serien min. Lenke til kommentar
AnjoEntertainment Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Er det noen jeg håper blir drept og fjernet fra serien er det Claire.Hun ødelegger hele spenningen, og har utslitt potensialet sitt. I begynnelsen satt man og ventet på hennes svære viktige åpenbaring, men nå er hun bare irriterende. Fra å ha en viktig rolle i å redde verden, handler 50 prosent av serien om hennes dagligdagse tenåringsdrama, hvor hun blant annet skal komme ut av skapet. Dette finnes ikke interessant. Jeg vil ikke ha noe lesbedrama på high school i superrhelt-serien min. Nåja, ikke forsnakk deg helt ut til viddene nå. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Er det noen jeg håper blir drept og fjernet fra serien er det Claire.Hun ødelegger hele spenningen, og har utslitt potensialet sitt. I begynnelsen satt man og ventet på hennes svære viktige åpenbaring, men nå er hun bare irriterende. Fra å ha en viktig rolle i å redde verden, handler 50 prosent av serien om hennes dagligdagse tenåringsdrama, hvor hun blant annet skal komme ut av skapet. Dette finnes ikke interessant. Jeg vil ikke ha noe lesbedrama på high school i superrhelt-serien min. Nåja, ikke forsnakk deg helt ut til viddene nå. Jeg mente hvert eneste ord. Lenke til kommentar
cortec Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 (endret) Synd hvis det er sant. Tar gjerne imot 10 sesonger til jeg, selv om showet "taper seg" litt, underholder det meg, men så skal det også gi inntekter til produsent og tv. Det store sjokket for meg var da ROME ble tatt av luften, en serie som faktisk hadde potensiale til å drive ut i utallige sesonger. Synd seerne droppa, og produksjon ble så dyr. Takk og lov for Fringe som er relativ fersk og populær serie. Men det er vel bare et spm. om tid før dette og går av skjermen. Føler egentlig at når en god serie må stoppe, så produseres en ny serie jeg ikke liker men som andre sikkert finner kjempeunderholdende . Er kanskje derfor jeg helst vil ha 10 sesonger til med Heroes, i frykt for at det kommer inn noen nye serier som ikke holder mål i det hele tatt. Endret 28. februar 2010 av cortec Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Mye tyder desverre på at serien er død nå: http://nymag.com/daily/entertainment/2010/05/heroes_canceled.html Jeg syns Heroes var en av de beste seriene noensinne. Men de følgte historien de selv la opp i de første sesongen altfor dårlig. Istedenfor å følge opp forskningen til Mohinder sin far, og la Sylar bli allmektig president, introduserte de et sirkus isteden. Latterlig! Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 http://www.deadline.com/2010/05/primetime-pilot-panic-short-order-for-heroes-or-is-it-gone/ Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Da var Heroes canceled, men det kommer ein 2 eller 4 hour event til å avslutte det. http://www.deadline.com/2010/05/nbc-cancels-heroes/ Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 (endret) Egentlig greit, sånn at de slipper å grøftekjøre den enda lenger. Trist at en serie med en så fantastisk førstesesong, kan bli så dårlig. Endret 15. mai 2010 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Syns det er rart hvor mange som skal bare utheve første sesong. Alle de tre første sesongene var knallbra. Nummer fire også. Men de tre første var det beste som har gått på tv noen gang. Lenke til kommentar
insider Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Synes det har tappet seg mye de siste sesongene men de første var knallbra ! Lenke til kommentar
fox Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Det var da synd!!! Kommer til å savne Heroes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå