Trollsauen Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Jeg har et problem med at en av satelitt høyttalerene ikke vil spille av musikk, jeg kjører en "Test" som lager sånn "shhhhh" lyd ved å trykke på fjernkontrollen som følger med og da får jeg lyden fra høyttaleren. Men problemet mitt er at den ikke reagerer når jeg spiller av musikk, jeg har ikke skiftet på noen instillinger i det siste så jeg skjønner ikke hvorfor den plutselig sluttet å funke. Noen som har noen forslag? Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Sjekket at kablene ikke har fått skade eller løsnet/blitt dratt ut? Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Jeg har et problem med at en av satelitt høyttalerene ikke vil spille av musikk, jeg kjører en "Test" som lager sånn "shhhhh" lyd ved å trykke på fjernkontrollen som følger med og da får jeg lyden fra høyttaleren. Men problemet mitt er at den ikke reagerer når jeg spiller av musikk, jeg har ikke skiftet på noen instillinger i det siste så jeg skjønner ikke hvorfor den plutselig sluttet å funke. Noen som har noen forslag? Hvilken av de er det? Er det senterhøytaleren så kan det ha sin forklaring, men dersom det bare er en av bakhøytalerene så er det verre. Skjer det i alle playere? Winamp, mediaplayer, itunes, osv? Er Windows innstilt til 5.1? Er det noen egen programvare til lydkortet du kanskje har kommet borti noen innstilling? Jeg ville gått igjennom og sett at Windows står til 5.1, at playern er stilt inn riktig om den har noen innstillinger, og at alt er satt riktig i softwaren til lydkortet. Hvis alt feiler hadde jeg prøvd å reinstallere windows for å være sikker før jeg konkluderte med at noe var ødelagt. Evt. kan det jo være dårlig kontakt et sted mellom PCen og forsterkeren, siden du får shhh lyd fra den innebygde lydtesten, men ikke fra musikk og sånt. Lenke til kommentar
Trollsauen Skrevet 7. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2010 Windows er innstilt til 5.1 Følger ikke med noe programvare til lydkortet men det følger med drivere som er installert. Det skjer i alle playere. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Jeg har et problem med at en av satelitt høyttalerene ikke vil spille av musikk, jeg kjører en "Test" som lager sånn "shhhhh" lyd ved å trykke på fjernkontrollen som følger med og da får jeg lyden fra høyttaleren. Men problemet mitt er at den ikke reagerer når jeg spiller av musikk, jeg har ikke skiftet på noen instillinger i det siste så jeg skjønner ikke hvorfor den plutselig sluttet å funke. Noen som har noen forslag? Hvilken av de er det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå