Keltern Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Hei! Jeg føler jeg sliter med å finne en telefon som helt og holdent tiltrekker meg.. Har litt sansen for Hero, men har ikke prøvd den nok til å bli komfortabel med sms på denne og er heller ikke sikker på om jeg blir det. Var på elkjøp og trykte litt på N97, N86, et par av de dyrere samsung-modellene og Hero, såvidt det var. N97 og N97 Mini var egentlig de jeg fikk best inntrykk av der og da, da jeg følte at skjermen var responsiv og fin ved teksting av sms og at jeg da i tillegg hadde qwerty til de stunder jeg har begge hendene ledig til mobilbruk (ikke få skitne tanker nå ). Det første jeg får høre når jeg kommer på jobb etterpå er at jeg for all del ikke må gå for N97, da denne bare var full av feil og mangler (har lest meg gjennom en del av det folket sliter med her på forumet og flere av de tingene ble nevnt av den uheldige kollegaen min også). Er det så ille at jeg ikke vil bli fornøyd med telefonen? Nå skal det sies at jeg for øyeblikket sitter med en SE K610i (HAHA!) så jeg er langt fra bortskjemt på noe som helst område hva gjelder funksjonalitet, gadgetfaktor, stil, osv osv, som vi jo finner på markedet i dag. Jeg er totalt blank hva gjelder mobiltelefoner og hva som fungerer og ikke og har ikke vært det på lang tid, så jeg trenger hjelp. Kravene, eller rettere sagt det jeg kunne tenkt meg i en ny mobil, blir ting som: - responsiv skjerm - responsivt/raskt gui/system - litt lagringskapasitet - relativt høy oppløsning - wifi Kan noen komme med noen velvalgte ord/tips/råd til en utdatert stakkar som for en gangs skyld vil bruke et par-tre tusen på mobil? PS: Ser nå at tråd-tittel ble litt "off-topic" på mange måter, men håper det går greit. Lenke til kommentar
program Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Jeg tror ikke du vil blir fornøyd med N97. N97 Mini ser derimot mer lovende ut, selv om jeg ikke ville satset på den heller. Du burde nok ta en titt på HTC HD2. Lenke til kommentar
Keltern Skrevet 2. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2009 Ja, har lest litt om HD2 og den fascinerer meg, helt klart, men ser for meg at det blir en dyr affære? Lenke til kommentar
midnightraver Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 N97 Mini er nok og foretrekke framfor N97.... Ellers saa kan du see paa disse for alternativer som ogsaa har utrekbart tastatur: Motorolla Millstone / Droid (kun tilgjengelig for nettbestilling fra utlandet) info Samsung B7610 OmniaPro (kommer snart) info SE Xperia X1 info SE Xperia X2 (kommer snart) info HTC TouchPro info Nokia N900 info Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå