Soulwax Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Kommer Justice så går jeg uansett. Boys Noize hadde ikke vært å forakte heller. Ei Daft Punk, men føler det er å håpe på for mye. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 11. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2010 Justice hadde vært fint. Men, hadde heller ikke sagt nei takk til Infected Mushroom eller Pendulum. Sistnevnte slipper ny plate i mars. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Om Pendulum kommer, hopper jeg i taket. Har hatt lyst til å se de lenge. Lenke til kommentar
sneipen92 Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Jeg vil se: Kings of Leon, The Kooks, Band of Horses, David Gilmour/Roger Waters, BigBang, Foo Fighters, The Killers, RHCP og Muse. Sistenevnte er jo bekreftet men hvis flere av de overordnede kommer, ja DA blir det strålende!! Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Band of Horses hadde blitt koselig. Blir tredje konserten dems jeg er på, etter 4år nå nesten. Fleet Foxes i fjor på Roskilde var jo kanskje den mest behagliste konserten jeg har vært på, Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Haha de skal avsløre en rock headliner på tirsdag(eller onsdag?). Men det er jo mildt sagt delvis bekrefta at skal være Wolfmother, dog blir bra hvis det ikke viser seg å være dem. for Lenke til kommentar
peryy Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Them Crooked Vultures! Deilig!! Bare RATM nå, så blir dette helt sinnsykt! Lenke til kommentar
Heroin Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Og da har jeg fått Roskildebilletten min. Gleder meg allerede Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 16. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2010 Ser frem til Them Croocked Vultures. Har ikke fått helt taket på skiva, men skal definitivt møte opp når de spiller. Det ryktes forresten om Florence and The Machine. Ifølge MySpacen dems skal de spille. Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Bare RATM nå, så blir dette helt sinnsykt! Skal de ha enda flere konserter? Hadde vært fantastisk! Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 16. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2010 Rage Against The Machine bekreftet til Download og Rock am Ring. Og, Roskilde skal annonsere noe rock-greier i morgen tidlig. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Tviler på at det er noen headlinere da. Heller noe subliners. Ala Mars Volta i fjor. Veit ikke om Wolfmother blir subliner eller headliner, de er veldig midt på treet synes jeg. Kanskje dem? Men jeg håper virkelig Rage kommer, da daue eg... Lenke til kommentar
sneipen92 Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 ER RATM kobla til Roskilde? HERREGUD klarer ikke å forestille meg stemningen på Killing In The Name Of, jeg er nesten villig til å gi hva som helst for å se dem live !!! Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 16. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2010 (endret) Altså, det pleier å være allrighte navn når de har nedtelling på hovedsiden. Men RATM-ryktet er ekstremt vagt. Dog; http://www1.nrk.no/nett-tv/klipp/585975 Kjempeslippet med band er forresten 15. april. Endret 16. februar 2010 av LueDotten Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Oi, det var litt goodshat og det; Motörhead, Gallows and Porcupine Tree ready for Roskilde Festival! Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 PORCUPINE TREE? Nå fikk jeg gåsehud. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 17. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2010 (endret) Da er festivalen komplett for min del. PT er alt jeg trenger. Jeg spamma forresten forslag-tingen på RF-siden med PT. Great success!! Endret 17. februar 2010 av LueDotten Lenke til kommentar
Olum Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Motörhead og Porcupine Tree. Dette blir faktisk helt vilt. Kanskje jeg bør skynde meg å kjøpe billett. Hva er sjansen for at vi får RATM også? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå