Gå til innhold

Roskilde Festival 2010: Informasjon og Diskusjon

Joakim Skurk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ååååååå, dette blir mitt første år!!! Jeg og noen kompiser planlegger å kjøre fra Oslo og ned til Göteborg og så ferje over til Danmark og så til Roskilde! Gleder meg som FAEN. Men et par spm. Det er selvfølgelig lov med medbrakt drikke? Jeg kan kjøpe med meg en tønne i byen og ta den med meg inn? Og hvilket campingspott skal vi velge? Vi har lyst på SKIKKELIG festing utover nettene!

og et lite spørsmål, er det mange av dere som har vært der før som har fått dere noe der nede? Hehehe, er de danske piger løse? :D:D

Endret av WheelMan
Lenke til kommentar

Jeg vil heller anbefale å kjøpe pils der inne, koster 150,- for ett brett med kald tuborg. Varm pils er noe dritt imo.

Men de jeg kjenner som driver med det handler i kristiania før festivalen, bedre og billigere vistnok.

Vi kommer til å campe på C som vi har gjort siden 06.

De danske damene er ikke så ille ;)

Endret av WheelMan
Lenke til kommentar

Christiania garantert. Men dere trenger jo ikke å kjøpe det på veien ned/før festivalen åpner. Hvis dere skal på oppvarmingen(som dere burde, snakker av erfaring), så kan dere lett bruke en ettermiddag på å dra ditt med tog og sånt.

Husk å vær hyggelig mot de som tilbyr dere ting også, mange av dem kan lett være aggresive. Ikke at jeg hadde problem, jeg god-prater så jævelig med sånn folk selv nesten hver dag jeg møter sånne hjem fra jobb.

Bruk gjerne en dag på å ta dere en dusj og noe mat utafor festivalen.

Lenke til kommentar

Håper det, og at de annonserer enda en headliner før februar er slutt. Husker Oasis ble bekrefta rett før mars i fjor. Greit å fått noen headlinere så jentene er med å si ja, siden da er det lettere å få med alle ned ditt i år igjen. I fjor var Kanye West og Lil Wayne som virkelig gjorde at vi fikk med en del av jentene og. Var så utrolig glad for at Wayne ble sjuk og vi fikk Gogol Bordello, kanskje en av tidnes konsertopplevelser ved siden av Faith No More, Kåre & The Cavemen(sin siste konsert), Morriseey og QOTSA for å nevne mitt.

Men det beste med fjoråret var at det ble annonsert et band jeg nesten ba til Gud om når alt håp burde vært ute(Faith No More altså).

Lenke til kommentar
Meh, trenger ikke Wolfmother. Mer electro!

Sier Justice jeg altså.

Teaser pt. 2: Great news! The release for Wednesday has been added an extra act. They don't play by:Larm though. That means we got one Danish and one Norwegian act both playing by:Larm and then a Norwegian act not playing by:Larm. Can you nail all three in one post, then we will come up with a small price...

Teaser pt. 3: Tomorrow's release contains electro pop, disco-pop and experimental pop... And we still have a small prize (its not a ticket), for the first to nail all three in one post under the teaser updates.

Tipper at Donkeyboy og Casiokids kommer til å spille på Roskilde. Jeg som håpa på Bjørn Hellfuck og Jaga Jazzist eller Navigators.

Spenndene å se hva som blir avslørt i morra.

Endret av Mahavishnu
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...