Joakim Skurk Skrevet 12. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2010 Folk flest tar seg en tur til Christiania. Når det er sagt så bryr ikke politiet seg, nei. I fjor sto en kar utenfor partytelte våres, røyka og snakket med politiet om Bob Marley(som vi spilte fra stereokassa). Da praten var ferdig bare klappet de han på skulderen og gikk videre. Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 !!!! Roskilde har booket årets første metalband, og det er faen meg Sólstafir! Forøvrig er også Serena-Maneesh booket, ikke værst! http://www.roskilde-festival.dk/nyheder/si...kilde-festival/ Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 13. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2010 Du kom meg i forkjøpet. Lagt til i førstepost. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 18. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2010 Converge (US) ble bekreftet på lørdag! I tillegg har det blitt annonsert at campen åpner før i år. Portene åpner altså lørdag 26. juni kl. 18.00. En ekstra dag med party! Lenke til kommentar
Mollenpriz Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 John Olav Nilsen & Gjengentil roskilde Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 19. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2010 Takk for infoen. Venter til det er offisiellt fra RF's side før jeg adder i førstepost. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Ahh nå ble jeg enda mer keen på Roskilde. Virker som om det kanskje ikke blir noe Roskilde for meg i år. Skal se dem på Øya i tilegg hvertfall. Lenke til kommentar
-Stalin- Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Jeg er med! Skal nok bli med Camp Serious i år også! Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 27. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2010 (endret) Good, good! NEWS: Roskilde Festival åpner for forhåndsbooking av plass på campen i år. Les mer her. I tillegg er Afenginn (DK), Blackie and The Rodeo Kings (CAN) og The Rumour Said Fire (DK) annonsert. Endret 27. januar 2010 av LueDotten Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Forhåndsbooking hørtes jo smart ut! Har ikke opplevd det selv enda, men har hørt at det pleier å være kaos og krig om campingplassene idet portene åpner. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Når vi kom i fjor, ved 5 tiden på natten/morgene var det lite plasser igjen. Måtte "stjele" litt plass fra naboene... Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 27. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2010 Jeg har kommet ett døgn i forveien hvert år jeg har vært der. Altså siden '07. 10-20 min etter gjærdene er nede er så og si alle godplasser tatt. Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Tror dere bookingen vil gjøre det lettere å få plass? Skjønte ikke helt hvordan det skulle organiseres (billettkontroll ved hvert område?) Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 27. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2010 For å være helt ærlig er jeg veldig skeptisk til dette opplegget. Tror ikke det vil fungere i praksis. Men, vi får vente å se. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Jeg gleder meg, og ber til høyere makter om å få like fint vær i år som i fjor. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Jeg tror jeg rett og slett er blitt litt bortskjemt pga. været på Hove i fjor. Ingenting kan måle seg med det været og jeg kommer til å måle alle festivaler opp mot den. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 2. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2010 Jeg vil ikke ha reprise av fjoråret. Det var jo uutholdelig varmt. 2008-været var perfekt! Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Sant nok. Hadde vært greit om det hadde vært litt kaldere, så jeg kanskje hadde orka å gjøre noe som helst før klokka fem. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Jeg vil ikke ha reprise av fjoråret. Det var jo uutholdelig varmt. 2008-været var perfekt! Jeg syklet igjennom Danmark i fjor, og da blant annet Roskilde dagen før det begynte (eller noe slikt). Var passe varmt den uka, ja. Uansett, husker det var syyykt bilkø inn mot byen i kanskje 10 km (kun på ene siden av byen), og vi bare syklet forbi alle bilene. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Nye band bekreftet. Digg med litt electro! http://is.gd/7BBFk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå