PatSharpX Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Så det flagget mye jeg også Bildene som ble tatt fra folk i vår camp ble lagt ut i går. Digg i mimre litt. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 Rett før "the prodigy" entret scenen så var det 3 "rave" sanger som ble spilt.. noen som har navnet på disse? To av sangene var i hvertfall Sidney Samson - Riverside og Major Lazer - Pon De Floor. Lenke til kommentar
sneipen92 Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Må bare få skrive her at Roskilde 2010 var det beste jeg har vært med på noensinne! Jeg var på gråten da jeg dro hjem, nesten ihvertfall. Jeg skal UANSETT tilbake neste år! Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 Var for meg i år hvertfall bedre enn forrige året, i tillegg var programmet helt ubert i år veldig mye på grunn av TCV, Gorillaz, Kings of Convenience og Prince. Synes det langt ifra var merkelig at billettene så og si ble helt utsolgt i år, fordi i år var programmet veldig bra synes nå jeg. Håper folka mine drar neste sommer, fordi det er noe jeg virkelig vil. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Noen som ser på NRK3 nå? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Pappa gjør, han hadde sett meg. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Haha, kult! Har aldri vært på Roskilde før, men får jo skikkelig lyst nå! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 (endret) Så tech n9ne der, han er så fantastisk Endret 4. september 2010 av Slettet-3t93k9 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Jeg så meg selv og en av kompisene mine foran på Them Crooked Vultures. Herlig mimiring fra nordens beste festival indeed. Jesus, Roskilde er 100% løv Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Haha festivaljomfruer på Roskilde. Det er virkelig stress å kjøpe øl på Roskilde. Roskilde/Danmark er vel ikke akkurat Norge eller Sovjet. :!: http://p3.no/festivaljomfruer/ Lenke til kommentar
Petter Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 (endret) Kjøpe øl i sverige før roskilde LOOOL og en hel kasse omg Endret 6. september 2010 av Petter Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Kjøpe øl i sverige før roskilde LOOOL Genistrek det der, klarte å få hull på de i bagen og! Kjente jeg savnet Roskilde/festival allerede når jeg så videoen da ... Ikke umulig jeg drar tilbake neste år. Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 (endret) Link til en kar som lager video fra Roskilde Endret 6. september 2010 av oldboy Lenke til kommentar
Petter Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Link til en kar som lager video fra Roskilde, dette er en lovlig torretn på Tpb så moderatorene bør holde seg unna han snakket jeg med flere ganger. Hadde bilen ved siden av meg Lenke til kommentar
Petter Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Me too Tror vi snakket med han sammen en gang så Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Begynte å savne Roskilde så sykt mye selv nå så jeg måtte laste ned Roskilde filmen som kom i 2008. Tror jeg skal se den nå, kanskje ikke helt det smarteste siden det er så sykt lenge til neste gang . Lenke til kommentar
peryy Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Kan jo heller se denne fra i år http://www.nrk.no/nett-tv/klipp/663598/ Savnen er stor! Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 (endret) Link til en kar som lager video fra Roskilde Møtte faktisk han i år, lekte litt med iPad'en hans Episode to av festivaljomfruer er ute btw. Endret 7. september 2010 av PatSharpX Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå