Teitgutt Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Empire; var du i den campen med han i Star Wars-skjorta? håh! Helsing ein av karane i nattkjole over vegen Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Var der et par ganger, og hang med dem litt. Gøy når vi skulle inn til Roskilde by så reiv de vekk en del Star Wars-klær i alle størrelser Gøy når han avbilda fant seg Darth Wader-kostyme på lekebutikken. :!: Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Hvor mange år har folket her vært på Roskilde egentlig? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Dette ble mitt andre, hadde vært mitt tredje hadde det ikke vært for at en idiot ble sjuk på jobb i 2008. Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 ayeaye! Ja, såg han hadde Darth Vader-kostyme på seg. Vi budde rett over vegen frå dei. Var tredje året mitt. 07, 08 og 10 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Da "leder" jeg enn så lenge. Dette ble 5året mitt, 06-10 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Hehe så care. Da leder jo han jeg møtte på båten hjem som hadde vært der hvert år i 19år over oss alle. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 De i nabocampen vår var der for 14året, de hadde campet samme sted alle årene. Hyggelige folk, men skjønner ikke helt hvordan de klarte å være fulle 24/7. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Siden det trossalt er Roskilde så er det neppe bare alkohol, kompis som gikk rundt i 30timer på festivalen uten å sove etter syre. Han datt helt sammen og sov i hvertfall 10 timer selv i solsteika i fjor. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Han aktuelle karen som vi pratet mest med røyket bare. Men ser poenget ditt. Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 De i nabocampen vår var der for 14året, de hadde campet samme sted alle årene. Hyggelige folk, men skjønner ikke helt hvordan de klarte å være fulle 24/7. Samme tenkte jeg i fjor, for da var jeg mye fyllesjuk og greide ikke å starte om igjen dagen derpå. I år, derimot, har jeg vært i knallform hele tida, og var full 24/7 helt fra båten av. Røyka fire av kveldene, men da i forbindelse med alkohol. Så nå skjønner jeg plutselig at det er mulig, og til og med for de som ikke røyker eller noe Jeg hadde en helt fantastisk festival! Gorillaz var amazing, Prince var herlig (men ble litt ødelagt for min del av en bekjent som oppførte seg fullstendig idiotisk under hele konserten), Kings of Convenience var elsk, Prodigy var utrolig, og blablabla. Var så mye bra! Noen av dere som så meg? Eller var innom Ducktapes-campen? Lenke til kommentar
Acherontic Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 De i nabocampen vår var der for 14året, de hadde campet samme sted alle årene. Hyggelige folk, men skjønner ikke helt hvordan de klarte å være fulle 24/7. Samme tenkte jeg i fjor, for da var jeg mye fyllesjuk og greide ikke å starte om igjen dagen derpå. I år, derimot, har jeg vært i knallform hele tida, og var full 24/7 helt fra båten av. Røyka fire av kveldene, men da i forbindelse med alkohol. Så nå skjønner jeg plutselig at det er mulig, og til og med for de som ikke røyker eller noe Helt greit at folk liker å løpe rundt beruset 24/7 på festivalen. En annen ting er når folk som tilsynelatende virker å være skikkelig hyggelige knapt tør å hilse når de er edru. Blir for dumt ... Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Helt greit at folk liker å løpe rundt beruset 24/7 på festivalen. En annen ting er når folk som tilsynelatende virker å være skikkelig hyggelige knapt tør å hilse når de er edru. Blir for dumt ... Det kan jeg være enig i, men jeg har foreløpig ikke opplevd det, så for meg har det ikke vært noe problem. Lenke til kommentar
KjemikerJon Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Fylleangst barn. Fylleangst... Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Forklar, KjemikerJon... Jeg vet nemlig ikke hva det er Lenke til kommentar
WiSLE Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Rett før "the prodigy" entret scenen så var det 3 "rave" sanger som ble spilt.. noen som har navnet på disse? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Noen av dere som så meg? Eller var innom Ducktapes-campen? Ikke umulig, men kan ikke si jeg husker helt hvordan du ser ut da. Du skulle jo også vise meg ett eller annet plagg også, var det ikke så? Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Om de hadde Ducktales-flagg, så trur eg de hadde minst ein representant på staden uansett kvar eg var. Synest det flagget var overalt. Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Noen av dere som så meg? Eller var innom Ducktapes-campen? Ikke umulig, men kan ikke si jeg husker helt hvordan du ser ut da. Du skulle jo også vise meg ett eller annet plagg også, var det ikke så? Jo, det stemmer, det. Men jeg aner jo ikke hvordan du ser ut eller hvilken camp du hører til, så det ble visst vanskelig. Om de hadde Ducktales-flagg, så trur eg de hadde minst ein representant på staden uansett kvar eg var. Synest det flagget var overalt. Flagget var nok stort sett på en eller annen konsert hele tiden, ja. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Ja, mener jeg sto ved siden av en som holdt flagget når jeg grønna på Casiokids.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå