Filmvenn Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 (endret) Post info her da, bare så jeg får det med meg hvor det skjer. Ser dere en fyr med en slik t-skjorte er det trolig meg. Endret 24. juni 2010 av Empire of Maury Lenke til kommentar
CetOr Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 En kompis av meg lurer på om han kan kjøpe Torsdags og Fredagsbillett, også være på CAMPEN på Lørdag, uten å dra på konsertene? Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 24. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2010 Bare han er inneforstått med at han blir kasta ut dersom vaktene oppdager at han ikke har gyldig bånd, ser jeg ikke noe problem med det. Lenke til kommentar
CetOr Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Men sjekker de bånd når man skal inn på konsertområdet? Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 25. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2010 (endret) Ja. De sjekke bånd når du går inn på campområdet, samt når du går videre inn på konsertområdet. 8 timer til jeg reiser nå! Edit: ...Og jeg har ikke pakka et plagg enda. :/ Endret 25. juni 2010 av Joakim Skurk Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 (endret) Haha slutt å diskuter her da. Sees vel på festivalen da. Dette kommer til å bli awsome, nei wait. THIS IS AWSOME! Reisefeber som faen her, egentlig er jeg trøtt men jeg har ikke lyst på å sove. Endret 25. juni 2010 av Empire of Maury Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Å jesus, jeg drar til båten om 2timer. Blir den fylla ombord i danskebåten for å lade opp til Roskilde på lørdag. Selger dem vann og sånt ved inngangen før festivalen åpens? Tenker at vi må kjøpe litt drikke å ha med til køen hvis porten ikke blir dratt ned. Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Å jesus, jeg drar til båten om 2timer. Blir den fylla ombord i danskebåten for å lade opp til Roskilde på lørdag. Selger dem vann og sånt ved inngangen før festivalen åpens? Tenker at vi må kjøpe litt drikke å ha med til køen hvis porten ikke blir dratt ned. De gjorde jo det i fjor, på sånne små disker. Mener i alle fall å huske det. Men jeg tror jeg skal handle litt i Roskilde før vi drar til campingen. Nå er vi vel på båten begge to:D Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Vekkeklokken er satt til 06:30! Gleder meg nå! Lenke til kommentar
cmw88 Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Selger billett til Roskilde festivalen, fullt pass 1-4 juli Må selges p.g.a uforutsette regninger!!! :( Skikkelig kjipt. Selges for 1400 kr. Ta kontakt på melding: 47665488 Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Bra liv i gaar paa C altsaa. Blir sinnsykt bra naar konsertene begynner! Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Ja det var episk. Susanne Sundfor og Kraakesolv i kveld! Noen som sitter aa ser paa gingern som pjuker ved west-inngangen? Lattis... Bare aa se etter fyr i blá t-skjorte og 17.mai sloyfe. Meg det Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 29. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2010 Hoooh! Kom til C49(ovenfor coffincamp - se etter peaceflagget som henger i partyteltet) for å hilse på meg, Lemon og Petter. Kjører også igang 8-bitparty i kveld rundt 00:00. Hight Five! Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Sinnsyk festival! Topp 5 konserter: 1. Porcupine Tree 2. Moderat 3. Pendulum 4. Alice In Chains 5. The Prodigy Skal sies at jeg bare fikk med meg en halvtime av Gorillaz. Ville nok vært der oppe om jeg hadde fått sett hele konserten. Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Det var digg^^ Prince var mitt høydepunkt Lenke til kommentar
master air Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Prince var lett årets beste konsert. En av de beste konsertene jeg noen gang har sett på roskilde.. Gorillaz, Hypnotic Brass Ensemble, Analog African Soundsytem (og det bandet som fulgte etter på cosmopol, husker ikke navnet) og LCD Soundsystem var de konsertene som var hakk i hel. Muse er nok den konserten som ga det beste minnet på grunn av at hele campen var der sammen og sang av full hals.. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Nå er jeg sliten, gruer meg til jobb kl 8 i morgen! Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 (endret) Jeg er fremdeles ørska etter drikkinga i natt på båten... Topp 5 konserter: 1. Kings of Convenience: Alltid elsket disse gutta, og de sang utrolig bra live. Også i tillegg er jo Erlend Øye en Roskilde-traver. Fortalte at første gang han var der var i 1993. Også perfekt start på dagen, spesielt siden jeg hadde drukket så innforjævelig på fredagen etter Them Crooked Vultures. 2. Them Crooked Vultures: Bare rett og slett herlig live på Roskilde. Jeg har alltid hatt et inntrykk av at de ikke kom til å spille så bra live. DE SPILTE KJEMPEBRA LIVE. FRESH POT! Det er så bra og se disse mennskene sammen. Fordi de har vært veldig viktige i hvert sitt tiår. John Paul Jones med Led Zepplin på 70-tallet. Dave Grohl med Nirvana og Foo Fighters på 90-tallet. Og Josh Homme med Queens of The Stone Age det siste tiåret. 3. Prince: Bare spesiell fyr, garantert en av de beste store bookingene til Roskilde. Kommer til å huske konserten godt. Perfekt artist til å avslutte festen! 4. Gorillaz: Jeg var foran, rett og slett en spesiell konsert. Gjesteartistene, spesielt Bobby Wolmack på siste låta han var med på som et kjempegodt eksempel. En stor stemme. I tillegg har jo Gorillaz er god katalog de virkelig viste. Videoene gjorde konserten veldig spesiell, og de leverte et variernde(musikalskt) show. 5. Alice In Chains: Nå synes jeg mange av de nye låtene til Alice In Chains er gørrkjedelig. Men alikevel er kjempebra konsert. The Prodigy var en fest! Perfekt lørdags-avsluttning på oransje scena. Ellers var Beat Torrent(klokka 3 på natta!), John Olav Nilsen, Casiokids og Vampire Weekend gode konserter, men ikke på topp. Muse synes jeg sugde litt. Endret 6. juli 2010 av Empire of Maury Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Forøvrig likte jeg godt Jack Johnson sin konsert, det var avslappende og veldig god stemning Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Litt bilder fra festivalen jeg tok: Eneste jeg knipsa av festinga på C, takk folkens! Them Crooked Vultures Kings of Convenience Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå