Filmvenn Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Altså, jeg gleder meg veldig til å se Them Crooked Vultures og Gorillaz. Men fy, lørdagen blir jo rett og slett en festkveld! Muse etterfulgt av Prodigy. Virkelig en god avsluttning på den dagen. HVEM SKAL?? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Muse nedprioriteres til fordel for Pendulum. Jeg skal prøve å få med meg begge, men om det blir vanskelig er det ikke tvil om hva jeg velger. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 (endret) Bli med å prøv å få det norske flagget opp scena a folkens. Skal se om jeg får dratt med det, så noen som blir med på utfordringen? CAN WE DO IT? Endret 24. juni 2010 av Empire of Maury Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Muse nedprioriteres til fordel for Pendulum. Jeg skal prøve å få med meg begge, men om det blir vanskelig er det ikke tvil om hva jeg velger. Enig der, keen på å se Pendulum egentlig, så jo muse på Roskilde 07. Men tipper campen min skal på Muse, så får se ann. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Haha, danskene er gale. Allerede folk utenfor inngang øst Lenke til kommentar
Petter Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Hoff, jeg som synes vi kom tidlig, reiser fra Oslo klokken 5 i morgen tidlig og er i Danmark rundt 12 tror jeg. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Det er før meg hvert fall. Reiser med buss fra bussterminalen lørdag morgen kl 07:25. Skal bli hardt å stå opp. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Det er før meg hvert fall. Reiser med buss fra bussterminalen lørdag morgen kl 07:25. Skal bli hardt å stå opp. Hvis du vil kan du kjøre med meg og Lemon i morgen fra Oslo har bilett på båten til 2 pers som ikke kommer så. Hadde ikke gjort noe med en person til i bilen til å spleise på bensin osv. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Passer ikke å dra i morgen gitt. Men takk for tilbudet! Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 (endret) Da har campen min vokst en del og fått et navn: Übercamp!Vi skal ha (temmelig moderat) lyd og lys i mange fine farger, og et flagg som ser ca sånn ut: http://bildr.no/view/671790 Befinner oss på C et sted, mest sannsynlig midt på eller litt nordpå. Så ta turen innom! Bare å skaffe billig svart tekstil-duk eller noe sånt det, å bare spraye på med spraymaling eller noe sånt Pfft, her går det i IKEA-tekstil til 15kr/m og trelim! Behold, våres tosidige campflagg: Drar med nattbuss imorra kveld via Köbenhavn, gleder meg vilt! Endret 24. juni 2010 av Überadri Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Nice. Skal jeg skrike Uberaldri hvis jeg ser flagget? Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 24. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2010 (endret) Da var Serious Camp ferdig med stereo og flagg. Ser dere enten flagget eller stereoen så stikke innom/si hei! Vi holder forøvrig til oppe ved C-tårnet +/- noen meter en eller annen vei. Endret 24. juni 2010 av Joakim Skurk Lenke til kommentar
Tremolo Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Pfffhh.. Det er kjedelig å pakke.... Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 24. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2010 Derfor har jeg ikke startet enda. Ikke vasket et eneste plagg engang. Dårlig tid! Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Har ikke pakket noe enda jeg heller, men har planlagt litt. Har en vask som er ferdig nå. Brb, henge den opp. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Vaska ferdig i går, og ble delvis ferdig. Tar resten seinere i kveld, eller før jeg drar i morra. Har omtrent bare tannbørste og sånt igjen å pakke, samt vente å se hvordan været blir i morra.. Joakim Skruk: Skal jeg rope Joakim Skurk når jeg ser kassa og? :!: Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Det er vel bare å rave rundt på C og rope brukernavn, jeg skal svare jeg! :!: Kassa ser nice ut! Liker fargen! Vet noen hvordan venteområdene er lagt opp? Er det bare en stor plass som er gjerda inn eller er det klassisk sikksakk-kø-system? Lurer på om det er mulig å møte en gruppe som ankommer litt seinere enn oss inne på venteområde for så å løpe inn sammen når når gjerdet åpnes. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Skal vi ha et lite treff der og? Lenke til kommentar
Veitafan Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Oh yes! Nå nermer det seg. Flyr nedover i morgen, og drar til Roskilde på lørdag formiddag. Vi er 15 stk på vår camp som skal finne en plass som ikke blir heelt trashet, tenker det blir B. Bodde på F i fjor Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 24. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2010 Joakim Skruk: Skal jeg rope Joakim Skurk når jeg ser kassa og? :!: DOIT! Det er vel bare å rave rundt på C og rope brukernavn, jeg skal svare jeg! :!: Kassa ser nice ut! Liker fargen! TY! Til alle: Vi holder 8-bitparty med bare NES/SNES-musikk iløpet av kvelden/natta hver dag. Iallefall unde warmup. Be there! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå