Gå til innhold

Roskilde Festival 2010: Informasjon og Diskusjon


Joakim Skurk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bra pris. Min kosta 1600, inkludert lugar selvfølgelig. Vi drar ca. 17:00 fra Oslo og er i Køben rundt 10:00 lørdag morning. Drar tilbake mandag kveld fra Danmark. Vi er 4 pers dog.

 

Da ser vi nok hverandre på båten.

 

Jeg har akkurat lykkes i å skaffe bil. Ganske sprøtt at vi faktisk har et døgns reisetid (eller 25 timer) hjemmefra og til København.

Lenke til kommentar

DFDS? Det gjør vi nok da. :)

 

Hvor mange drar du med nedover? Ikke fra Bergen by any chance?

 

Ehh, ting er litt usikre akkurat nå, hvordan det? Jeg bor i Bergen, men såfremt jeg ikke skal jobbe de siste dagene før avreise, så tar jeg sannsynligvis turen til enten hjemstedet mitt eller Larvik, og må dermed reise derfra.

 

Men nå er det imidlertid "min" bil som skal kjøres fra hjemstedet mitt, så de andre ville nok satt pris på om jeg dro derfra og var med dem i bilen.

 

 

Vi blir enten tre eller fire personer på turen til Oslo, pluss en bil til som sikkert kjører noenlunde samtidig. På båten er vi fire som har bestilt lugar sammen, men jeg vet det er minst fire kompiser til som skal være der også.

 

 

Sndyy: etter det jeg har hørt blir det nok temmelig vanskelig å finne plass (i alle fall en som ikke er i den verste urinstanken). Hvis dere kjenner noen som skal ned tidligere er det nok en fordel om de kan sette opp telt for dere.

Endret av cricket
Lenke til kommentar

Okei, takk. vi kjenner nok ingen, alle i campen vår som skulle dra ned tidligere hadde visst ikke forutsett at det skulle bli utsolgt, så de fleste står uten festivalbilletter (men med masse flybilletter t/r køben, tehe.. :thumbup: !) Får bare håpe på det beste.

De andre jeg skal med har vært der før, men ikke jeg, så lurer på: er det sånn at man kan presse seg inn mellom folk, og be dem som har tatt usaklig mye plass om å flytte seg litt for å gjøre plass, eller er folk generellt griske og holder på alt av plass de har?

Lenke til kommentar

Man kommer som regel langt bare man er høflige, greie og kanskje spanderer litt øl eller noe. Men på de gode stedene kan man rett og slett ikke regne med at der er noe plass å karre til seg.

 

Men jeg husker godt at det var veldig mange som gikk rundt i timesvis for å finne plass i fjor. Og da var det tross alt ikke utsolgt eller noe. Vi snevra inn området vårt ganske mye i løpet av de første dagene for å la folk få plass til teltene sine.

Lenke til kommentar

DFDS? Det gjør vi nok da. :)

 

Hvor mange drar du med nedover? Ikke fra Bergen by any chance?

 

Ehh, ting er litt usikre akkurat nå, hvordan det? Jeg bor i Bergen, men såfremt jeg ikke skal jobbe de siste dagene før avreise, så tar jeg sannsynligvis turen til enten hjemstedet mitt eller Larvik, og må dermed reise derfra.

 

Hehe bare begynte å lure på om du var en av de bergenserne jeg møtte i fjor på båten.

Lenke til kommentar

Drake avlyser!

 

Håper vi får en erstatning i samme kaliber som vi fikk da Ludcris avlyste i fjor. :ph34r:

 

Skulle Ludacris spille i fjor?

 

Lurer på om det blir samme sjanger nå. Husker godt at SlipKnot kom inn som erstatter som David Bowie. Mange venner av meg var på Roskilde der, og publikum satt å gleda seg.

 

Men Gogol Bordello`s overtagelse av plassen til Lil Wayne i fjor var AWSOME. En av de beste konsertene på festivalen sammen med Fleet Foxes, Faith No More og SlipKnot.

Lenke til kommentar

Dette blir mitt første år på Roskilde, så har dårlig med Orange-cred, men jeg har en teori om at folk vil ankomme på morgenen den 26. i motsetning til på kvelden dagen før som ifjor. Dermed vil gjerdet tas tidligst på dagen den 26, siden folk ikke venter hele natta som ifjor når gjerdet ble tatt.

Lenke til kommentar

Det stemmer, men vi har ikke lyst til å kjøre hele natta. Derfor drar vi ned så vi er der på kvelden den 25. :)

 

Edit:

Svartebørsjævler kan brenne! x)

Hei,

 

Svartebørsloven gjelder kun arrangementer i Norge, og altså ikke arrangementer i utlandet. Vi har derfor forstått det slik at salg til overpris er tillatt i Danmark, slik det eksempelvis er i Sverige, men på bakgrunn av henvendelsen din har vi sjekket ut nærmere, og ser at dette ikke er lov i Danmark heller. Vi vil derfor stoppe annonsen.

 

Med vennlig hilsen

Lars Vinden

FINN.no

Endret av Joakim Skurk
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...