oldboy Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Køsystemet fungerer greit, det er "rimelig" mye kø til tider. Men de siste årene har mange fått armbånd på forhånd osv. Før ble ikke portene åpnet før søndags morgen, men i fjor så stormet folk bare inn på lørdagskvellen, det er nok grunnen til at de åpner litt tidligere i år Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 I "venterommet" så sitter bare folk å slapper av helt til noen raser ned gjerdet og da blir det kaos Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 17. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2010 I fjor tok det jo helt av! Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 I fjor tok det jo helt av! I fjor forsov jeg og han som skulle fikse camp oss. Overnattet hos en kompis i køben, så når vi kom ca halv 6 på morgene var det nesten ikke plass igjen :S Kan se ut som om det blir en liten camp i år og ikke stor som planlagt, men sånn går det når folk bare sitter hjemme med fingern i ræva i stede for å kjøpe seg billett... Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 17. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2010 Ah. Den er kjip. Glad vi dro ned så tidlig som vi gjorde. Var herlig med en ekstra fest! Virka dog som om dem hadde planlagt det hele tiden, i og med at alt av boder var åpne. Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Nåja, selv om de holdt åpent de bodene som var der, så mangla det jo fortsatt en god del boder, og mange av de som holdt åpent hadde ikke fått alt de skulle ha enda. De manglende bodene kom jo imidlertid i løpet av natta, så man merket ikke noe særlig til det. De var nok forberedt på at noe sånt kunne skje, men at de hadde planlagt det, det tror jeg ikke. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 17. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2010 Jeg synes bare de var oppe og gikk ekstremt kjapt mtp at det skjedde tidlig, men du har sikkert rett. Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Utsolgt! Og et par av de trege vennene mine har ikke billett! Noen som har gode tips til hvordan få tak i billetter nå? Alt på Finn.no ribbes temmelig raskt. Noen her som har billetter til overs? (PM isåfall!) Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Joakim Skurk Da er vi alle reddet hvis vi i tillegg drar til Sverige og henter en billett en klarte å reservere i går kveld på svenske Ticketmaster etter at det var utsolgt i Norge ... Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Flere jeg kjenner som mangler billetter også, så om det er noen flere som har ekstra billetter så bare send meg en PM. Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Send gjerne PM til meg også. Lenke til kommentar
reckless Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Mamma glemte å bestille billetten hun sa var bestilt, og nå er det jo utsolgt. Noen som har en billett til salgs? er desperat! send pm Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Dust som jeg var så rakk jeg det ikke jeg heller. Tar gjerne imot PM hvis noen oppdager at de ikke kan dra! Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 (endret) .. Endret 17. juni 2010 av niko_90 Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 17. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2010 (endret) Det ligger noen få ute på finn. Følg med der og andre lignende steder. Jeg sitter og rapporterer alle som prøver seg på å selge for mer enn originalsum. Endret 17. juni 2010 av Joakim Skurk Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Typisk noen som prøver seg på det. Krydde av dem på Facebook-sida til Roskilde i går kveld. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Haha tror jeg er ekstremt heldig, har fått tak i biletter til båten tur retur for rundt 200kr eller noe sånt. må bare bestemme når vi skal dra tilbake. Reiser 08.00 fredag 25 Når skal vi tilbake? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 (endret) Bra pris. Min kosta 1600, inkludert lugar selvfølgelig. Vi drar ca. 17:00 fra Oslo og er i Køben rundt 10:00 lørdag morning. Drar tilbake mandag kveld fra Danmark. Vi er 4 pers dog. Endret 17. juni 2010 av Empire of Maury Lenke til kommentar
Petter Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Vi drar fra larvik med bil, er bare 3t over så trenger ikke lugar. tror jeg kan ha med 5 pers, å snakke litt med min far ang billetten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå