Gå til innhold

Roskilde Festival 2010: Informasjon og Diskusjon

Joakim Skurk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Glad jeg ikke har noe særlig forhold til Procupine Tree og Pavement. Hadde lyst til å se dem, men kommer artister jeg heller vil se før det.

Skal se på Local Natives istede for Jack Johnson og. Vurderer å se John Olav Nilsen, fordi de konsertene med norske artister som synger på norsk er som regel stappfulle av nordmenn. Klovner i Kamp og YogaFire i fjor var jo helvetes nice!

Lenke til kommentar

Kjeda meg litt no, så bestemte meg for å lage ei pakkeliste til Roskilde.

Dette bør du ha med:

Telt

Campingstol

Sovepose

Liggeunderlag

T-Skjorter

Bukser

Shorts

Gensere

T-skjorter

Longsleaves

Ein varm genser/jakke (blir fort kaldt utpå natta)

Sokkar

Undertøy

Regntøy (regnponcho er the shiat!)

Støvlar (blir det regn så blir det gjørme)

Sko

Solbriller

Håndklær

Våtservietter

Tannkost

Tannkrem

Barberingsutstyr

Deo

Godlukt

Shampoo

Slippers (til dusjing)

Billett (viktig!! ;p)

Pengar

Kondomar

Mobiltelefon (hugs lader)

Kamera

Pass (trenger man det til fly innanfor skandinavia?)

Ting som ikkje er dødsviktig, men som kan vere greit å ha med likevel:

Øyreproppar (trenger jo ikkje bruke dei, men bør ha med om lyden blir veldig høg. Gjekk med konstant pipelyd i øyret i 3 dagar etter Mogwai i '08)

MP3-spelar

Gaffa-tape (fikser det meste utanom været ;))

Brødkniv

Presenning (til telt hvis regn)

Lommelykt

Har eg gløymt noko viktig no tru?

Lenke til kommentar

Du trenger da strengt ikke å ta med deg en stol helt fra Norge til Danmark. Det koster 100 danske kroner for en helt ny stol der nede, akkurat som du får som regel dyrere i Norge(eller samme pris, shit has even beer-holders). Ja hva tjener du på det liksom, sparer 20 kroner? Mente de solgte campingstoler ved den overgangen ved C(?)/Bysenter West(?) og ved "Bysenter East"

Veit ikke hvordan brødkniv er når det kommer til fly, men tror ikke man får lov til å ha med det selv i bagasjen. Men er ikke noe problem når du er i Danmark.

Mente brødet var oppkjært der. Så brødkniv trengs bare hvis du kjøper brød vekk fra festivalen. (Kan hende jeg tar feil)

Rubber får du kjøpt der nede i "dageligvare"-bodene. Er virkelig ikke så hastverk, at det er det første du gjør der?

Men ellers bra liste, slipper jeg å tenke ut alt selv. :p

Endret av Empire of Maury
Lenke til kommentar

Nei lista var vel kanskje meir meint som ei "dette-bør-du-på-roskildefestivalen" enn ei "pakkeliste" i den forstand. Stol bør ein i hvertfall kjøpe i Danmark før ein kjem inn på festivalen, for det er ofte greit å ha på venteområdet :thumbup:

Oh, i dag er det berre 10 dagar att til avreise for min del. :new_woot:

Lenke til kommentar

Da har man satt opp program for festivalen. Skal selvfølgelig se andre der det er tomrom, men dette er konsertene jeg SKAL ha med meg.

post-72056-1276509314,5587_thumb.png

Bare 11 dager til avreise, og jeg gleder meg som en unge! :D

Føler vi må prøve å møte på hverandre, vi som er fra diskusjon. Jeg kan sikkert invitere på 8-bitparty i campen min. :ph34r:

Endret av Joakim Skurk
Lenke til kommentar

Jeg hører at alle sier at camp C er liksom "the shit". Så etter det alle sier tenkte jeg at gjengen vår skulle prøve å få oss en plass der. Men så er det dette booking systemet(?). Hvordan fungerer dette? Droppa de det, eller må man booke plass?

Lenke til kommentar

Booking-systemet gjelder bare noen enkelte områder. Skal du campe på C trenger du ikke tenke på booking. :) Og jeg anbefaler C på det sterkeste(gjerne nære tårnet, for der er vi)! Kort vei til øl, do, dusj, og konsertområde. Blir fjerde året på eksakt samme spot(om vi klarer kapre den i år også) for min del.

Lenke til kommentar

Booking-systemet gjelder bare noen enkelte områder. Skal du campe på C trenger du ikke tenke på booking. :) Og jeg anbefaler C på det sterkeste(gjerne nære tårnet, for der er vi)! Kort vei til øl, do, dusj, og konsertområde. Blir fjerde året på eksakt samme spot(om vi klarer kapre den i år også) for min del.

Great! Da fikk vi oppklart litt! Det blir kanakkas! Regner med at vi dra ned på Lørdagen for å sikre oss plass på denne poplære campen?

Lenke til kommentar

Å hvor berusa du er! :whistle:

Tok meg en halvtime å gå Arena til Oransje-scenen når jeg var full i fjor. Missa bare siste delen av Oasis, som jeg nesten sovna av på førsten. Var rett og slett sliten, sjakktrekket var når jeg tryna sånn 4-5 ganger etter Nine Inch Nails-konserten...

Lenke til kommentar

Da har man satt opp program for festivalen. Skal selvfølgelig se andre der det er tomrom, men dette er konsertene jeg SKAL ha med meg.

post-72056-1276509314,5587_thumb.png

Bare 11 dager til avreise, og jeg gleder meg som en unge! :D

Føler vi må prøve å møte på hverandre, vi som er fra diskusjon. Jeg kan sikkert invitere på 8-bitparty i campen min. :ph34r:

Din jævel det ligner veldig på de bandene jeg har lyst til å se :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...