Gå til innhold

Roskilde Festival 2010: Informasjon og Diskusjon

Joakim Skurk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I fjor var det en rastamann innom campen vår. Eller, han sto utenfor partyteltet. Vi spilte raggea atm, så ha dro frem en joint og koste seg. Plutselig kom politiet gående og slo av en prat med han mens han sto og puffa, ønska han god festivææææl, og gikk videre. De brydde seg mao ikke særlig.

Endret av Joakim Skurk
Lenke til kommentar

Da er det i såfall noe nytt for i år oldboy, og det tviler jeg sterkt på. Hvor har du den informasjonen fra?

Pavillion Jr. pleier å ha konserter alle 4 warm-up dagene, så regner med at det blir sånn i år også.

Edit: Altså, Pavillion og Pavillion Jr. er jo samme scene. Bare kaller den Jr. under warm-up dagene.

Endret av Tommy
Lenke til kommentar

Jeg og 7 kompiser drar ned i år for første gang, gleder oss som FAÆÆÆN! Men en ting jeg lurer på, er ang hasj. Har en kompis som røyker litt som lurer på om han kan kjøpe det i Norge og ta med seg det til Roskilde. Greia da er at vi kjører bil ned. Er det kontroller med bikkjer og greier på grensen ved Danmark når man kjører bil?

Lenke til kommentar

Jeg og 7 kompiser drar ned i år for første gang, gleder oss som FAÆÆÆN! Men en ting jeg lurer på, er ang hasj. Har en kompis som røyker litt som lurer på om han kan kjøpe det i Norge og ta med seg det til Roskilde. Greia da er at vi kjører bil ned. Er det kontroller med bikkjer og greier på grensen ved Danmark når man kjører bil?

Nei, men ser uansett ikke vitsen med det når Christiania ligger like ved.

Lenke til kommentar

Da er det i såfall noe nytt for i år oldboy, og det tviler jeg sterkt på. Hvor har du den informasjonen fra?

Pavillion Jr. pleier å ha konserter alle 4 warm-up dagene, så regner med at det blir sånn i år også.

Edit: Altså, Pavillion og Pavillion Jr. er jo samme scene. Bare kaller den Jr. under warm-up dagene.

Du har helt rett, det er jeg som blander sammen ting her :D

Lenke til kommentar

Han er hobby røyker og syntes det er kleint å gå rundt og spørre etter hasj på gata.

Lenke til kommentar

Å smugle med seg fra hasj fra Norge og over til Roskilde er kanskje det dummeste jeg har hørt om. Dårlig plan. Er så lett å skaffe i Christiania eller på selve festivalen. Om han synes det er "kleint" å spørre folk har han ikke nok lyst til å røyke.

Lenke til kommentar

Tror det mest episke i Christiania i fjor var at vi møtte på en fyr fra Drøbak som solgte der, og litt ovenfor så sto det en fra Harstad. :!:

Hva enn du skal gjøre, så ikke skaff ting i Norge og ta det over. Da gjør du smuggling som naturligvis blir slått hardt ned på av politi.

Lenke til kommentar

Tips: Ikke kjøp det billigste teltet. Du kommer til å angre bittert om det blir dårlig vær.

Erfaring: Jeg var på RF i '07.

Over til oppdateringer i programmet:

Chico Trujillo, Les Espoirs de Coronthie, Kellermensch, Mouritz/Hørslev Projektet og Nedry er annonsert, mens Naomi Shelton & The Gospel Queens avlyser.

Lenke til kommentar

Noen som vet hvor man får tak i de billigste telta? Trenger et for 2 eller 4 personer.

Smart Club.

Tips: Ikke kjøp det billigste teltet. Du kommer til å angre bittert om det blir dårlig vær.

Erfaring: Jeg var på RF i '07.

Jeg var der også i 07 med stort smartclub som kostet 700,- eller noe. Tørt hele festivalen ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...