PatSharpX Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Ja, fikset det, var bare litt knotete. Siden til billettservice/ticknet er litt klønete laget. Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Det er faktisk helt elendig opplegg på billettservice.no sine sider, for uerfarne folk så havner man like lett inn på svenske og danske tjenester Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Jeg fikset meg inn på den nederlandske jeg. Btw, noen som er keen på å holde av camp til en tre-fire telt på C? Ser ut til at vi har problemer med å få dratt ned der når campingen åpner noe som sucks. Jeg mener jeg burde være fritatt fra å fikse camp i år, siden jeg tross alt har vært med på det alle gangene (fra 2006). Men men... Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Vi skal sannsynligvis campe c, så jeg kan gi det et forsøk. Selv om folk har en tendens til å bli litt bitchy om man holder av plass Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Hehe ja, var sagt litt med tull. Får sikkert til noe, ender sikkert med at jeg må dra ned noe som gjør et jeg går glipp av Extrema Outdoor Lenke til kommentar
Olum Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Ser at det er mange som prater om camp C. Hva er bra med den? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Det er kort til det meste og pleier å være bra der. Mest nordmenn og svensker der. Og mest dansker i øst. Lenke til kommentar
lollopop Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Om jeg skal ta buss, hvor går jeg av henn da? er fins det busser som kjører direkte til R-F? Hva med fly, hvordan kommer jeg meg dit etter flyer har landet? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Tradisjonelt sett kjører både SweBus og GoByBuss direkte fra bussterminalen i Oslo til inngang Øst på festivalen. Men jeg har bare funnet priser og tider på swebus.com i år. Personlig tenker jeg det blir buss ned og fly opp i år siden økonomien er stram. Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Om man flyr til Kastrup, så går det tog til Køben og derfra til Roskilde Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Å holde av plass er ikke lov, derimot det du kan gjøre er å sette opp et eller flere telt/partytelt på ledig plass. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Noen som vet når Muse skal spille? Finner kun uoffisielt 3. juli. Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Ganske sikkert på fredagen eller lørdagen Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Å holde av plass er ikke lov, derimot det du kan gjøre er å sette opp et eller flere telt/partytelt på ledig plass. Er det som er løsningen ja. Ser ut til at vi blir noen folk i år, men det er bare 1/3 som kan dra ned med en gang. Så blir vel å sende med de stakkarne teltene til alle så de blir satt opp med en gang, så ingen stjeler plassen. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 2. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2010 Hocus Pocus, Hypnotic Brass Ensemble og Sensational & Spectre er annonsert. Lenke til kommentar
Inception_ Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Hvis det er noen som ser etter måter å komme seg ned derfra fra Bergen så kjører jeg og noen venninner i min A4 ned dit 25. juni kl 10.00, via ferge i Kristiansand Kravet er at du betaler din del av reiseutgiftene nedover (og evnt opp). Så om det er noen hyggelige folk som trenger transport nedover kan dere sende PM.. vi har plass til én, kanskje to Lenke til kommentar
.sere Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Jeg og følget har prata litt om å sykle ned til Roskilde. Ettersom flere slakta ideen, må vi gjennomføre. Vi tenker båten til Hirtshals, og sykle/båt/tog videre. Noen som har prøvd før, hvordan gikk dette? Og hvor lang tid tok det gjennom danmark? Nei, ingen av oss er spesielt trente eller driver aktivt med sykling.. Men det kan jo ikke være umulig. Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Det burde gå fint om dere virkelig vil, hørtes morro ut! Men vil tro det er smart å ikke overvurdere hvor lenge/fort/langt dere gidder å sykle hver dag. Kjipt om dere enten må sykle på spreng hele siste dagen eller må ta dyr buss/taxi for å rekke festivalen. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Jeg og følget har prata litt om å sykle ned til Roskilde. Ettersom flere slakta ideen, må vi gjennomføre. Vi tenker båten til Hirtshals, og sykle/båt/tog videre. Noen som har prøvd før, hvordan gikk dette? Og hvor lang tid tok det gjennom danmark? Nei, ingen av oss er spesielt trente eller driver aktivt med sykling.. Men det kan jo ikke være umulig. Sykle fra hvor? Lenke til kommentar
.sere Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Ja, tror også det blir gøy! Dumt å være sliten og gangsperr før festivalen, så får regne med noen dager til turen. Starter fra Stavanger, men det er ikke lange veien til Risavika, hvor danskebåten går ifra. Det er gjennom Danmark som blir turen, altså fra Hirtshals til Roskilde. Mulig vi tar litt tog i Danmark om det blir for langt, ligger jo litt på hver sin side av landet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå