Olum Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Er det noen camper som er typiske stoner-camper? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Er det noen camper som er typiske stoner-camper? Ikke som jeg har sett, de finnes vel små stoner-camps overalt. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 (endret) Jeg regner med at det uansett ikke skal bli altfor vanskelig å finne noe røykings der Edit: Eventuelt ta en tur inn til Christiania en av dagene før festivalen. Endret 5. mai 2010 av Olum Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Edit: Eventuelt ta en tur inn til Christiania en av dagene før festivalen. Det anbefales, billigere og bedre greier der visstnok. Ellers hender det at det kommer folk bort i campen for å selge, men husk det kan være sivil politi. For det er lov å fremprovosere sånne ting i Danmark. Dog er det ikke så vanlig på Roskilde vil jeg tro. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 At politiet pågriper folk for besittelse av cannabis på Roskilde tror jeg omtrent aldri har skjedd. Jeg har hørt at festivalledelsen har bedt politiet om å se litt mellom fingrene når det kommer til cannabis. Det er nok av andre greier å ta tak i der. Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Når jeg satt i køen til Tool i 2006 var det en som satt i kø vedsiden av oss som tok bilde av seg selv sammen med ei politidame med ølen i hånda og jointen i kjeften. Jeg tror de er ganske fleksible på Roskilde. De slår vel hardere ned på salg enn bruk. Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Om du skal ha tjall, så er det berre å følge lukta. Seriøst. Ikkje satt på spissen. Men meg bekjent, er det ingen typiske stader for slikt. Du finner det overalt. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 (endret) Alt dette snakket for meg til å tenke på med selv i fjor, og naturligvis Erlend Øye. Sitter å håper på en reprise av dette i år. Ettersom Erlend Øye spiller på festivalen igjen i år. Han tok av på Røyksopp(eller Fever Ray?) konserten i fjor. Også har du dette, må nesten spørre om autografen hans igjen. Klarte å miste min når jeg absolutt skulle kaste alt tennbart som jeg ikke hadde bruk for på et telt-bål. http://www.youtube.com/watch?v=N_idG5HRhDE Endret 6. mai 2010 av Mahavishnu Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Det er sivilpoliti på Roskilde, hovedsaklig går de etter folk som driver med salg, men det er ingen grunn til å bli for kjepphøye Lenke til kommentar
Olum Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Bestilte billett på torsdag. Hvor lang tid tok det før dere fikk den? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Bestilte vel på lørdag forrige helg, og fikk dem på tirsdag i forrige uke mener jeg. Har pyscha meg opp til Kasabian denne uka. Faen de tror jeg kan være fete live. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 11. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2010 Æææ! Jeg finner ikke billetten min. :| Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Fordi jeg har den Neida. Kjipt å miste billetten, men skal litt til for å miste den? River du av papiret med en gang? Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 11. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2010 Den ligger sikkert et sted, men jeg kan ikke finne den. Lagt den på et lurt sted. Håper bare ikke den har endt opp mellom noen andre papirer og blitt kastet. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Biffy Clyro og Meshuggah ble annonsert i dag til festivalen. Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Ja! Meshuggah! Og der var jeg godt fornøyd Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 12. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2010 Jaaa! Digger både Biffy og Meshuggah. Kongeslipp i dag, gitt! Lenke til kommentar
Olum Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Meshuggah er tullete fett. Roskildes line-up begynner å bli ganske sinnsyk nå Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 34 dager igjen! Liker norske bidragene til Pavilion Junior. Bare Harry`s Gym i fjor var lite intrisangt, men i år så er jo Susanne Sundfør og Kråkesølv der. Så hvertfall noe mer spenndene enn Harry`s Gym. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Æææ! Jeg finner ikke billetten min. :| Tror det var i 07 eller 08 så glemte en kompis av meg billetten hjemme Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå