Filmvenn Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Ditto. Mente forresten siste sted i norden. Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Snekra sammen et Roskilde-bakgrunnsbilde. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 22. april 2010 Forfatter Del Skrevet 22. april 2010 Flott tråd! Oppdater førsteposten da Will do! Men det tar tid, i og med at jeg henger så langt etter. Tiden har ikke vært på min side i det siste. Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Er det fortsatt sjanse for at flere band blir booket? Er egentlig litt skuffet over programmet i år, selv om det nok blir Roskilde på meg i år og. Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 (endret) Det var snakk om at det skulle slippes 15 band til etter storslippet. Tror dette ble sagt på pressekonferansen. En av dem var Prince, men det er vel ikke sannsynlig at alle er så store. Endret 22. april 2010 av Überadri Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Ok. Jeg lurer ihvertfall på hvor det blir av Massive Attack, Arcade Fire, Air eller Motorpsycho. Satser på at det kommer noe mer. Men har da kjøpt billett uansett, drar mest for opplevelsens skyld Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Håper på Masive Attack jeg og Men har bestemt meg for at jeg skal på Roskilde for første gang i år uansett! Hører på denne og ser for meg Pendulum- og Prodigy-konsertene på Hove, de skulle nesten putta dme på scenen samtidig: Pendulum live at Brixton Academy - Voodoo People [The Prodigy] Pendulum remix (spotifylink) Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 (endret) For meg er Roskilde 75% Camping og hygge, 25% konserter. Så ja, Roskilde er utrolig kos uansett hva som kommer av band egentlig Men er litt bittert med Massive Attack når jeg ser at de kommer til Hove. Mastodon og Deftones er også band Roskilde burde klart å huke tak i. Roskilde mangler en skikkelig metal-headliner i år, for første gang så lenge jeg kan huske. Prodigy blir forresten konge Endret 22. april 2010 av Dimitrij Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Har jo hardrock som Motorhead, Killswitch Engage er jo en form for metal. Liker line-up`en veldig. Den er veldig variert, skulle så klart ha hatt MGMT, Rage Against The Machines(men var veldig slim sjanse uansett) og kanskje Iggy pop. Men bedre med et variert programm en fjoråret som var litt for mye rock følte jeg når det kom til headlinere. Så heller variasjon. Skjer med at det er bare folk i Roskilde-tråden som liker Massive Attack, og mens Hove-tråden så hater alle at Massive Attack kommer. Lenke til kommentar
master air Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Mastodon hadde vært jævlig kult, selv om jeg ikke hadde klart å lure med meg noen av vennenne mine dit.. De av oss som gleder seg til LCD Soundsystem, det nye albumet kan streames fra NPR First Listen disse dager. Jeg liker det veldig godt, selv om singelen er litt tåpelig. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Noen som pleier å ta båten ned til Kjøben fra Oslo? Tok flyet første året ned, men jeg synes fjoråret var litt bedre bare på grunn av båten hjem. Var gøy å støtte på noen hardbanka Nine Inch Nails-fans i fjor husker jeg, og noen metal-kids som spilte på ukelele. Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Prodigy blir forresten konge Yes Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 23. april 2010 Forfatter Del Skrevet 23. april 2010 Snekra sammen et Roskilde-bakgrunnsbilde. Det var jo fint, men forferdelig lite. 1920*1200 is teh shits! Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Noen som pleier å ta båten ned til Kjøben fra Oslo? Tok flyet første året ned, men jeg synes fjoråret var litt bedre bare på grunn av båten hjem. Var gøy å støtte på noen hardbanka Nine Inch Nails-fans i fjor husker jeg, og noen metal-kids som spilte på ukelele. Tok fly første år, kjørte i fjor. Kjøre bil må jeg si ble en sikker vinner. Veldig greit å ha en bil å ha ting i, liker friheten, og roadtripen nedover er jo stor hygge Lenke til kommentar
365d Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 (endret) noen erfaringer med å bæsje i andre sine telt? sjef Endret 25. april 2010 av 365d Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Det hørtes bare teit ut... Lenke til kommentar
peryy Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Har alltid reist med fly nedover, og tatt båten opp igjen. Utrolig god stemning på båten oppover igjen Funker som en fin avslutning på festivalen Aldri tatt båten nedover så jeg kan ikke si for sikkert, men har hørt av flere at det er bedre stemning oppover en nedover. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Jeg vil nok tro at stemningen er bedre nedover enn oppover. Det var i hvertfall det på Hovefestivalen. På bussen nedover var det kjempestemning og halve bussen var drita fulle før vi var utenfor Oslo. Hjemover igjen satt alle og halvsov mens mange hadde dratt på seg en eller annen sykdom. Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Hvordan er det med lading av mobiltelefon på Roskilde? Og kan man få ladet opp bilbatteri? Må man ha med lader? Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Det er ladestasjoner hvor man kan lade for en 10 eller 20 kr. Det pleier også være ergometersykler med dymano hvor man også kan lade. Man må ha egen lader, ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå