Olum Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Om Hove har vært utsolgt eller ikke har vel ikke noe med saken å gjøre. Sikker på at du ikke surrer mellom de trådene nå, Überadri? Har gjort det samme selv Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Hehe, har faktisk gjort det jeg og, men gjorde ikke det nå. Formulerte meg bare litt dårlig. Det jeg ville fram til var at Roskilde er en gigantisk festival med en enorm camping. Ikke en konsertsal med begrenset plass og brannforskrifter. Og at de derfor ikke har samme definitive tak som nødvendigvis nås før festivalen starter. Noen hundre fra eller til påvirker ikke nevneverdig avstanden mellom teltene. Hove er også ganske stor og jeg brukte det som eksempel. I fjor var de ikke utsolgt ihvertfall. er riktignok bare en personlig teori. Hadde vært interessant å vite om det stemmer, eller om de har en definitiv grense. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Et sted må jo grensen gå. Når de rett og slett ikke har fysisk plass til flere. Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 (endret) Selvfølgelig. Men det er begrenset hvor mange potensielle festivaldeltagere det er også. Edit: Jaja, denne diskusjonen min har vel heller lite hensikt. Er mulig jeg tar feil også. Mer on topic: Er det noen som har noen skjulte skatter å anbefale fra plakaten? Altså band som kanskje ikke er så kjent som dere vil anbefale? Har selv oppdaget Electrojuice, veldig behagelig, fengende, litt dub-aktig, noe pop-ete electro. The Kandidate er (for meg ukjent) metal, så de som savner metal på plakaten burde ta en lytt (er ganske ny i metal-gamet selv og vet ikke helt i hvilken grad jeg likte dem). Endret 17. april 2010 av Überadri Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Beach House er en god indie-duo synes jeg. Har forresten en singel ute nå som heter "Norway" og nytt album. The Dirty Projectors hadde en god konsert på øyafestivalen i fjor, litt sånn blanding av Sonic Youth, Yo La Tengo og Deerhunter. Lenke til kommentar
master air Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Et sted må jo grensen gå. Når de rett og slett ikke har fysisk plass til flere. De setter grensen en god stund før det. De har en ekstra campområde de kan bruke hvis de vil, men etter 2001 (?) da Pearl Jam spilte har ledelsen bestemt seg for å begrense antall besøkene og skjerpe sikkerheten ganske kraftig. Grensen er vel rundt 80 000 betalende gjestester, pluss rundt 30 000 arbeidere/gratis billetter. Det blir spennennde å se om det blir utsolgt i år. Det var jo knakende godt vær i fjor, men det spørs vel litt om svenskene har begynt å tjene penger igjen.. Lenke til kommentar
sneipen92 Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Der var min billett i boks, gleder meg som en unge Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Da var Prince booket til Roskilde. Det var nå noe jeg aldri hadde sett for meg. Hva synes dere? Lenke til kommentar
Tommy Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 (endret) Den så jeg ikke komme nei.. Ikke min kopp te, men absolutt en artist det er kult å ha sett live! Endret 20. april 2010 av Tommy Lenke til kommentar
Olum Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Et overraskende slipp. Ikke noe jeg gikk rundt og håpet på, men Prince må ses Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Wow, really didnt see that comming. Mon tro hvem flere headlinere som er igjen? Har noen greie poplåter med et stort preg av funk så egentlig likte jeg han som er overraskelse. The Prodigy, Them Crooked Vultures, og Muse tenkte jeg kom til å spille. Er mange metal-folk som klager nå ser jeg på forumene og sånt, overrasket over dette? Nei. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 20. april 2010 Forfatter Del Skrevet 20. april 2010 Ikke helt min kopp med te heller, men det er absolutt en god og overraskende booking! Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Fantastisk booking fra Roskilde! Gleder meg mer og mer nå! Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Prince er jo rått. Absolutt severdig Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 De skal få litt kredz for å «minske mangelen på store navn» da. Håper de har enda mer på lur. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Flott tråd! Oppdater førsteposten da Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Husk at Roskilde og Øyafestivalen blir trolig siste sted dere kan se LCD Soundsystem live før bandet blir historie. Bandet kommer sansyneligvis til å ikke lage flere plater. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Husk at Roskilde og Øyafestivalen blir trolig siste sted dere kan se LCD Soundsystem live før bandet blir historie. Bandet kommer sansyneligvis til å ikke lage flere plater. Jeg skal på begge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå