Gå til innhold

Roskilde Festival 2010: Informasjon og Diskusjon


Joakim Skurk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En flyer i litt større oppløsning:

 

 

youknowyouwantit2.jpg

 

 

Mitt største savn på den lista er Rammstein.

 

Men er faktisk ganske fornøyd helhetlig sett. Gorillaz, Jack Johnson, Muse, The Prodigy, Pendulum, Motörhead og Teddybear STHLM. Pluss noen flere band som kan bli morsomt å se, men som jeg ikke har noe stort behov for å se. Forhåpentligvis blir det da et par konserter om dagen, og det holder for meg i grunn.

Endret av Abnegation
Lenke til kommentar

Faktisk Roskilde er jeg enig med, det er virkelig en sånn festival jeg drar til for stemmningen og det. Musikken er et stort pluss.

 

For min del så var artistene til nå gangske bra før de som kom i dag. Men Prodigy var et veldig stort pluss sammen med Vampire Weekend, Patti o.s.v.. Tinariwen og Julian Marley på Roskilde betyr en ting, and i like. :D

 

Susanne Sundfør på varm-up`en, sikkert mange som kommer til å plystre til hu dama. Herlig musikalsk dame som jeg anbefaler å få med en gang live, for en stemme og det selv live. Mulig vi får Jaga Jazzist og siden hun pleier å ha med lillebror(Lars) Horntvedt fra Jaga Jazzist med.

 

Gangske sikker på en metal og en hiphop-headliner til. Tror Arcade Fire også kan komme alikevel. Skjønte ikke Nephew på headliner-lista, Motorhead er da 10x mer verdt den plassen enn dem? Herlig med en god norsk subliner som KoC. Skal jaggu meg få med meg Patti Smith, blir to gamle legender på en sommer(Iggy Pop på øyafestivalen i tillegg for min del).

Endret av Mahavishnu
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Heisann. Noen som veit hvilken dag tech n9ne skal opptre på? Driver å leter på siden, men kan ikke en gang finne litt informasjon om at de skal dit, en gang.. (ja, jeg veit de skal, står på roskildefestivasl)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...