Filmvenn Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 (endret) Du tar det som er ledig, og førstemann til mølla gjelder. Med unntak av kanskje det nye som jeg ikke har giddi å lest kanskje. Holde av plass er egentlig ikke lov, men dere kan jo sette opp noe så har folk ingenting å si egentlig. Camping-møbler er lov ja, sett mange folk med sofaer i kampene sine også. Husker ikke hvor det var mest fest, men dette er L,G,N og M mener jeg. Jeg liker K da det er både rolig og litt festing der, og er ikke langt ifra områder hvor det er folk som er veldig ivirige på det uansett. Endret 8. april 2010 av Mahavishnu Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Kommer nytt slipp på torsdag, muligens flere enn 1 headliner. Lenke til kommentar
justinvernon Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Kommer nytt slipp på torsdag, muligens flere enn 1 headliner. Er jo et superslipp, så vil regne med 1-2 headlinere og masse mindre navn Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 (endret) Vurderer sterkt å ta turen nå i år, for første gang siden '07! Men får se hvor mange jeg klarer å få dratt med meg, blir sikkert lettere etter at flere headlinere kommer. Hva tror dere er sjansen for at noen av disse kommer: Metallica, Rammstein, Slagsmålsklubben, In Flames, Children of Bodom, Dimmu Borgir, BigBang, Volbeat? Eller The Baseballs, Lady Gaga? Eller Iron Maiden, Pendulum, Flight of the Conchords hadde vært artig eller the Killers? Endret 13. april 2010 av Abnegation Lenke til kommentar
MajorOlav Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Ingen av dem. Tipper litt på enten RHCP eller Black Eyes Peas som headlinere jeg ikke liker. SMK, Rammstein og Pendulum er nok en mulighet. FotC tviler jeg på. Iron Maiden og Metallica kan du glemme nesten(hadde hørt om det tidligere hvis dette var en realitet). Lady Gaga tviler jeg på. The Baseballs neppe. The Killers, neh virker som de ikke liker Roskilde.. In Flames og Dimmu tviler jeg på med KIllswitch Engage og det bekrefta til festivalen. Down var råbra i fjor. Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Killers spelte i 07, så korleis likar dei ikkje festivalen? RHCP skal sjå langt etter å få spele på Roskilde igjen etter den tragedien av ein konsert i 07. Pendulum ville fått barten min til å krølle seg. Håpar på Belle and Sebastian, Modest Mouse og The Cribs Lenke til kommentar
Olum Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Hva skjedde på RHCP-konserten i 07? Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 (endret) Quote fra dagsavisen, dagen etter konserten oppsummerer det temmelig bra: Det skulle vært det store publikumssmellet natt til søndag. I stedet ble Red Hot Chili Peppers festivalens store nedtur, takket være et band som lot til å tro at de var på en uengasjert jamøvelse snarere enn på en scene foran 65.000. Bandet kom med egen jet fra Live Earth i London og cashet inn det som ryktes å være Roskilde-festivalens høyeste honorarutbetaling noensinne, men kvitterte for tilliten med en lavmåls konsert der vokalist Anthony Kiedis virret rundt som et snikende ullteppe uten tanke for publikum. Joey Frusciantes gitar låt vakkert, men det var ingen gnist og bevissthet i spillet hans, og når opptil flere låter måtte restartes fordi bandet ikke fant tonen, ble det pinlig klart at Red Hot Chili Peppers denne natten var helt på tur. Bassist Flea framstår fortsatt som kulest i klassen og var den eneste av de fire som greide å holde konserten noenlunde samlet, men selv hans funky limblanding løftet ikke åpenbare hits som «Dani California» og «Give It Away» lenger enn til sålehøyde. Kiedis skal med glede få lov å være syndebukk for nattens misére, sløv, uinteressert og bokstavelig talt fraværende både i konsertens hode og hale. Det hjelper ikke at bandet er kjent for å ta hvileskjær, og at de var med på å redde verden noen timer før de gikk på den store Orange Scene i Roskilde. Konserten lot seg slett ikke redde fra det hoderystende kjedsommelige, og det er bare trist å konstatere at ett av verdens største rockeband på denne måten har mage til å snu et hengivent og forventningsfullt publikum ryggen. Husker at de dagen derpå unnskyldte seg med at de hadde drukket dårlig urte-te før konserten. Endret 14. april 2010 av Abnegation Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 14. april 2010 Forfatter Del Skrevet 14. april 2010 Greia var vel strengt tatt at Anthony faktisk var syk. Det var grunnen til all jammingen. Han måtte hvile stemmen med jevne mellomrom. Mtp. omstendighetene synes jeg RHCP leverte en knall konsert! De fleste band ville vært så arrogante at de heller hadde droppet konserten ved minste tegn på sykdom. Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 @orangefeeling Complete Roskilde Festival 2010 lineup tomorrow - fresh from the press conference - Thursday at 13.00 (danish time). Stay tuned (#RF10) Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 (endret) There will be around 60 new acts released in all genres and categories. If you feel like guessing on what will be amongst, then qualify you guesses with the following pointers: • Bands are usually touring in our period, so check tour plans and see if the activities include our weekend • Most of the bands will also have new material out or on its way • Last, but not least, check out if there are any festivals in their tour plan If not then just take a shot and feel lucky. And here is the teaser: Tomorrow’s release contains acts from countries such as US, MALI, UK, DK, DE, JAM, NO, FI, DK, CAN, FR, SE, AUS, COL og JPN. Lets have some wild guesses that suits the countrycodes! Yes yes, blir en stor dag i morra. Forhåpentligvis PLZ PLZ Biffy Clyro, Broken Bells, Band of Horses, Justice, Daft Punk, MGMT, Hot Chip eller Clutch hvertfall Endret 14. april 2010 av Mahavishnu Lenke til kommentar
Olum Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 (endret) Jamaica må være Damian Marley og Australia tipper jeg er Pendulum. I så fall er jeg i himmelen Edit: Mahavishnu, hvor fant du den teaseren? Endret 14. april 2010 av Olum Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 (endret) Facebook-sida til Roskilde, "Roskilde Festival". Klokka 12:15 og utover kommer vi til å høre de første slippene, mens klokka 1 kommer hele lista over dette kjempeslippet ut. EDIT: Norskt band? Hmm....Datarock, Bjørn Hellfuck, Lindstrøm & Christabelle, Raga Rockers(de spilte der i 2004 eller noe sånt), Thomas Dybdahl eller Susanne Sundfør? Kritikerne elsker sistnevnte, så stor mulighet. Endret 14. april 2010 av Mahavishnu Lenke til kommentar
Olum Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Vil de slippe flere band etter morgendagens slipp eller vil det være den komplette line-upen? Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Er alltid eit siste slepp to veker før festivalen med 8-10 band Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 (endret) Yes! Kings of Convenience, The Prodigy, Vampire Weekend, Pendulum, Miike Snow, Patti Smith And Band, J Marley, Lindstrøm & Christabelle, Prins Thomas o.s.v. Endret 15. april 2010 av Mahavishnu Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 AAAAAAAAAAAAAAAAH JAAAAAAAAAAAAAAAa Lenke til kommentar
Soulwax Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Meh, er den plakaten endelig er jeg likeglad at jeg ikke har penger. Eneste som virkelig frister er Gorillaz og Prodigy. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 (endret) Ikke "helt" endelig. Fremdeles noen slipp igjen, dette er bare første plakat. Faith No More kom blant annet ikke med på første plakaten i fjor. Er fremdeles i april liksom. Endret 15. april 2010 av Mahavishnu Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Egentlig litt skuffa ... Pendulum, The Prodigy og LCD Soundsystem! Vampire Weekend, Electrojuice, Porcupine Tree. Pluss Gorillaz og Muse! Men det er alt. Kommer riktignok 15 band til (halvparten hiphop). Og jeg får vel sjekke ut alle de små banda jeg ikke har hørt om. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå