Ninjasniper Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Tror nok bikkjene de tenker på er av typen som lukter etter narkotika Ah, nei i så fall har eg nok ikkje sett nokon. :] Har brukt dagen i dag til å bli betre kjent med nokon av artistane som skal til Roskilde, og her er dei beste låtene eg har oppdaga. Kjente ikkje til nokon av artistane frå før. The Temper Trap - Down River The Kissaway Trail - New Lipstick Shantel - Disko Boy Shantel trur eg blir ein heilt crazy konsert ;D Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Gorillaz til Roskilde, fuck yeah! With songs from all three albums (Gorillaz, Demon Days and Plastic Beach), this Roskilde concert will include full production, featuring multimedia video animation, artwork and film. http://www.roskilde-festival.dk/frontpage/news/singlenews/gorillaz-invade-roskilde-this-summer/ Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Gorillaz var en positiv overraskelse. Småkult band Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 22. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2010 (endret) Konge annonsering! Beklager at jeg ikke har holdt førstepost helt oppdatert den siste tiden. Skal fikse det snarest. Endret 22. mars 2010 av Joakim Skurk Lenke til kommentar
Badering Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Gorillaz er vel høydepunktet hitill faktisk, rent bortsett ifra våre egne casiokids. En del solide party-akter, men føler jeg trenger to-tre virkelige favoritter for at mitt første roskilde skal bli perfekt sånn rent musikalsk. Arcade Fire, The Fall, Morrissey! Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 (endret) For min del er det allerede perfekt. Them Crooked Vultures, Motorhead, Kasabian, Casiokids o.s.v. er band jeg virkelig ønsker å se live(har sett Casiokids et par ganger dog). Roskilde har alltid hatt en godt øye når det kommer med musikk, så åpenbart vil jeg like hvertfall 2-3 headlinere til vil jeg tro på. Ikke engang halvparten av headlinerne er annonsert enda. Endret 22. mars 2010 av Mahavishnu Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Flott flott! Gorillaz, Porcupine Tree og Kasabian. Begynner å bli bra nå. Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Motorhead vil få skjegget mitt til å gro dobbelt så fort. minst. hahahahaha, for ein avatar du har funne deg, Halvor/Toysekopp Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Motorhead kommer til å bli konge. Elsker sånn rocka headlinere som kan det å lage show som Motorhead og SlipKnot(som nesten var den beste konserten i fjor bortsett fra Gogol Bordello for min del). Gorillaz tror jeg kan bli den mest spesielle konserten. Lenke til kommentar
master air Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Gorillaz tror jeg blir helt konge, helt klart de av bandene sammen med LCD Soundsystem jeg gleder meg mest til. Det skal sies at de største headlinerne er som oftest de konsertene jeg går glipp av, og det er det en meget god grunn til. Jeg syns alltid de små og ukjente bandene gir de beste opplevelsene på Roskilde. Lenke til kommentar
thyes Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Føler det blir grådig å be om stort mer nå, men om Tool hadde kommet.. sukk. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Sommerfeldt til Roskilde? (vet ikke om han har åpen profil så slenger ut screenshot). For dere som ikke kjenner til han så er han en norsk house dj - http://www.myspace.com/sommerstad Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 (endret) Etter Motorhead tviler jeg på Tool. Men hadde vært tøft. Hadde elska Clutch også. Håper på Broken Bells(James Mercer fra The Shins/Danger Mouse fra b.l.a. Gnarls Barkley) og Clutch først og fremst. Broken Bells burde komme, de ble jo til fordi de møttes på Roskilde. Sommerfeldt spiller nok på varm-up`en ala Harrys Gym i fjor. EDIT: Ingen annonseringer denne uka. Men kommer nok en headliner neste uke. Mer enn 4 andre band neste uke er sagt kommer, visstnok for det meste artister til varm-up`en. Endret 30. mars 2010 av Mahavishnu Lenke til kommentar
master air Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Tenkt litt, og eneste bandet jeg virkelig ønsker meg er Modest Mouse, men aldri i verden at de kommer. Deres neste konsert er i Chicago 16. juli, tviler på at de drar til Danmark først. Hvertfall ikke når de skal de england i slutten av august, begynnelsen av september. Tool hadde vært kult, konserten deres for noen år siden var sinnsykt kul. Men hvis jeg drar med den vennegjengen jeg mest sannsynligvis skal dra med, måtte jeg ha gått alene.. Nå har jeg ikke sjekket førstesiden, men det har kommet et midlertidlig kart over campingområdet. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Enig når det kommer til Modest Mouse. Jeg har veldig lyst til å se dem i sommer, men tviler på at jeg får sjansen enda! Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 (endret) Sier bare gi meg en plass på K dere jævela potet-dansker! Elsker den plassen, håper de har baren der forsatt. Var så utrolig digg med bar rett ved siden av oss som ikke var så altfor crowda. Kanskje litt for mye strawberry daiquiri på de fleste der... Endret 1. april 2010 av Mahavishnu Lenke til kommentar
sneipen92 Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Ny på Roskilde i år. Finner ikke reglene for størrelse på telt du kan ha med deg, noen som vet? Kan vi kjøpe et slikt partytent og sette opp ved siden av teltet og ta med litt camping møbler? Hvor skal vi velge plass? Altså hvor er de mest populære stedene med mest festing utover nettene? Hvis jeg og 3 kompiser kommer ned, kan vi sette opp 3 telt og "holde av" plass til venner som kommer noen dager senere? Hvordan er Ølprisene utenfor området kontra prisene på området? takk så mye Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå